خبرگزاری کار ایران

هالند: شانس خوبی برای توپ طلا دارم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۳۲۷

فوق‌ستاره نروژی در 23 سالگی یکی از مهم‌ترین بازیکنان فوتبال به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، طی یک مصاحبه با فرانس فوتبال، ارلینگ هالند معتقد است که برای کسب توپ طلا شانس خوبی دارد. ترمیناتور نروژی در منچسترسیتی تحت هدایت گواردیولا ضمن به ثمر رساندن 56 گل در تمامی رقابت‌ها، موفق شده فاتح سه‌گانه نیز لقب بگیرد. از هالند پرسیده شد آیا خودش را بهترین مهاجم دنیا می‌بیند؟ پاسخ داد:

به نظر من پاسخ سوال به این بستگی دارد که چه معنایی از «مهاجم» در نظر داشته باشیم. سوال زیرکانه‌ای است، به هر حال فکر می‌کنم در جمع بهترین‌ها حضور دارم. آیا من بهترینم؟ شاید.

برنده توپ طلا سال 2023 روز سی‌ام اکتبر مشخص می‌شود. هالند در مورد شانش خودش صحبت کرد:

به خودم باور دارم؛ می‌دانم که می‌توانم تا حد زیادی پیشرفت کنم. هنوز جوان هستم اما بله به نظرم برای توپ طلا شانس خوبی دارم.

ارلینگ هالند چگونه در محوطه جریمه گلزنی می‌کند؟

بخشی از گل زدن ذاتی است و واضحا بخشی دیگر به پشتکار ارتباط دارد. غریزه باوری است که می‌داند توپ در چه مکانی فرود خواهد آمد و به نوعی حس ششم است. جدا از این مورد باید به سختی روی مهارت‌های فردی کار کنید و بازی هم‌تیمی‌هایتان را درک کنید. در نهایت این درک از بازی در کنار غریزه به شما خواهند گفت: حالا وقتش رسیده است.

هالند در مقایسه با سایرین، بازیکن متفاوتی است؟

می‌خواهم مردم من رو از لحاظ نحوه بازی به عنوان بازیکنی خاص به یاد داشته باشند. هر هفته دنبال این هستم نمایشی ویژه ارائه کنم. 

بهترین بازی با منچسترسیتی؟

پیروزی 4-0 مقابل رئال مادرید احتمالا بهترین مسابقه تاریخ منچسترسیتی است؛ در اتحاد می‌توانستم دو یا سه به ثمر برسانم اما تیبو کورتوا یکی از بهترین نمایش‌های عمرش را ارائه کرد (با خنده). با این حال می‌دانید که فوتبال صرفا گل زدن نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز