خبرگزاری کار ایران

پیروانی: اجازه بدهند در ورزشگاه شهید کاظمی بازی کنیم/ از ورزشگاه آزادی فقط یک اسم مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۸۲۵

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر خواست بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من فکر می‌کنم بحث فنی را بهتر است کسانی دیگر داشته باشند، ولی این اتفاقات قشنگ نیست. ما امروز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان را داشتیم، ولی این وضعیت چمن، برق و استادیوم ماست. به نظرم جزو معدود کشورهایی هستیم که این اتفاقات در آنها می‌افتد. اصلاً اتفاق خوبی نیست؛ به کسی هم نمی‌توانیم خُرده بگیریم. ما هم تحت فشاریم و اگر صحبت می‌کنیم برای دفاع از تیم و هواداران‌مان است. هواداران هم به ورزشگاه نیامدند و در ورزشگاه خالی بازی کردیم.

وی افزود: اگر قرار است تماشاگران را به ورزشگاه راه ندهیم بهتر است در همان ورزشگاه شهید کاظمی بازی کنیم چون هم چمن خوبی دارد و هم برقش قطع نمی شود! ورزشگاه آزادی الان فقط یک اسم است!

مدیر پرسپولیس تصریح کرد: اگر صحبت کنیم باز برخی ناراحتی می شوند اما این شرایط مدیریت نیست که هیچ حرکتی برای ورزشگاه انجام نداده اند باعث تاسف است.

پیروانی در مورد همگروهی با تیم النصر عربستان و نداشتن VAR گفت: من برای قرعه کشی لیگ قهرمانان نرفتم تا در کنار تیم بمانم بازی های پرسپولیس همیشه مهم هستند. با مشکلاتی که هست ممکن است اجازه میزبانی را نداشته باشیم. با تیم‌هایی همگروه هستیم که حرف های زیادی برای گفتن دارند ولی ما هم پرسپولیس هستیم و تلاش می کنیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز