خبرگزاری کار ایران

مطهری: قبل از هند روی من خطا انجام دادند/ دیگر حالم بهم می‌خورد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۶۲۲

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: آنقدر درمورد مشکلات صحبت کرده‌ایم که دیگر حالم بهم می‌خورد.

به گزارش ایلنا، ارسلان مطهری بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: همانطور که خودتان دیدید یک بازی انجام دادیم که در آن حتی یک موقعیت به تیم حریف ندادیم. اول اینکه زمین ورزشگاه (نقش جهان) افتضاح بود و در شأن بازی نبود. دوم اینکه در صحنه پنالتی که برای حریف گرفتند قبل از اینکه خطای هند اعلام شود روی من خطا شد. هر کارشناسی فیلم بازی را می‌بیند، نظرش را بگوید.

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفت نظر کارشناسان اعلام شده است، تصریح کرد: اعلام‌نظر کارشناسان دیگر به درد ما نمی‌خورد. دو سال است که کارشناسان داوری می‌گویند خطا بوده است. سال گذشته چند امتیاز بابت داوری از دست دادیم. سه امتیاز سر پنالتی دادیم، چرا ادامه می‌دهید؟! بس کنید! شما صحنه هُل دادن من را ندید، اما هند را دیدید؟ هند شد؟ تیم دیگری بود این کار را می‌کردید؟! فقط برای استقلال اینطور است.

مهاجم تیم فوتبال استقلال با اشاره به موقعیت‌سوزی‌های تیمش گفت: ما امروز خیلی خوب بازی کردیم. اگر موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل می‌کردیم حتی خود من دقت می‌کردم، با احترام به تیم حریف با اختلاف دو یا سه گُل برنده می‌شدیم. ولی این اتفاقاتی که می‌افتد در شأن لیگ نیست. نمی‌دانم چه بگویم، فقط از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

 

مطهری درمورد دلیل تعویض شدنش در این مسابقه، خاطرنشان کرد: بدون شک هر بازیکنی خسته می‌شود! ما از فشار سال گذشته به امسال رسیده‌ایم. فشاری که از همه طرف وحشتناک بود و حالا وارد لیگ جدید شده‌ایم. آن مشکلات مانده و امسال اضافه هم شده است. چه کسی باید مشکل را حل کند. ولش کنید؛ آنقدر درمورد این موضوع صحبت کرده‌ایم که دیگر حالم بهم می‌خورد. فقط داوری‌ها را درست کنید!

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز