خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان یک - استقلال صفر/ ارتش طلایی شکست ناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۶۱۱

سپاهان موفق شد در دیدار حساس هفته سوم به برتری برسد.

 به گزارش ایلنا، حساس ترین دیدار هفته سوم رقابت های لیگ برتر به لطف تک گل رضا اسدی به سود سپاهان به پایان رسید تا شاگردان ژوزه مورایس با 9 امتیاز و اقتدار کامل، صدر جدول رده بندی را حفظ کند.

سپاهان یک - استقلال صفر/ ارتش طلایی شکست ناپذیر است

نیمه نخست این دیدار یکی از کسل کننده ترین تقابل های دو تیم بود. به نحوی که تا دقیقه 41 بازی هیچ صحنه خاصی به روی دروازه ها رخ نداد. در این لحظه و روی اشتباه نیلسون، توپ به کوین یامگا رسید ولی او قدر این فرصت را نداشت و ضربه او را در موقعیتی تک به تک، پیام نیازمند مهار کرد.

در شرایطی که بازی رو به پایان بود، ارسال رامین رضاییان به روی دروازه با حرکت عجیب ایمان سلیمی همراه شد و این بازیکن با دست، روی توپ اثر گذاشت و کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. رضا اسدی پشت این توپ ایستاد که ضربه او را ابتدا حسینی مهار کرد ولی در برگشت خود اسدی آن را به گل تبدیل کرد تا سپاهان برنده به رختکن برود.

سپاهان یک - استقلال صفر/ ارتش طلایی شکست ناپذیر است

اما نیمه دوم پرهیجان تر دنبال شد و استقلال تمام تلاشش را برای گلزنی بکار گرفت. اولین فرصت مهم نیمه دوم نصیب ارسلان شد. روی یک پاس در عمق، او شرایط خوبی برای گلزنی داشت و به محض ورود به محوطه جریمه، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ به بیرون رفت.

در دقیقه 60 و روی کرنر ارسالی مهدی پور، نیازمند تا آستانه باز کردن دروازه خودی پیش رفت که بخت با او یار بود و توپ به کرنر رفت. در ادامه ارسال حردانی با ضربه سر خطرناک مرادمند همراه شد که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

لحظاتی بعد نوبت به سپاهان رسید تا دروازه استقلال را باز کند. ارسال کرنر رامین رضاییان به رضا اسدی رسید که توپ او در آستانه ورود به دروازه با برخورد به نیلسون راهی اوت شد.

سپاهان یک - استقلال صفر/ ارتش طلایی شکست ناپذیر است

در ادامه حملات استقلال راه به جایی نبرد و سپاهان موفق شد به لطف یک پنالتی جنجالی و البته عجیب، با یک گل از سد تیم نکونام بگذرد و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

 گروه داوری: کوپال ناظمی/ کمک‌ها: فرهاد مروجی، حسن انتظاری؛ داور چهارم: حسین زمانی/ ناظر: حسین نجاتی

 

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، خروج از زمینمحمدجواد حسین نژاد (80- سیاوش یزدانی)ورود به زمین، محمد قربانی، خروج از زمین رضا شکاری (90+1: کاوه رضایی)ورود به زمین، فرشاد احمد‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

 

 

ترکیب استقلال:

استقلالسید حسین حسینی، ایمان سلیمی، خروج از زمینصالح حردانی (76- آرمان رمضانی)ورود به زمین، محمدحسین مرادمند، خروج از زمینابوالفضل جلالی (89- پیمان بابایی)ورود به زمین، روزبه چشمی، خروج از زمینزبیر نیک نفس (89- جعفر سلمانی)ورود به زمین، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، خروج از زمین ارسلان مطهری (76- مهرداد محمدی) ورود به زمین و کوین یامگا

سرمربی: جواد نکونام

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز