خبرگزاری کار ایران

دوندگان تیم ملی، نفرات برتر مسابقه دوی "جام مسافر"

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۷۰۳

حدود ۴۰۰ تن از ورزشکاران زن حرفه ای و آماتور امروز پنجشنبه ۸ تیرماه در دومین دوره مسابقات دوصحرانوردی با عنوان "جام مسافر" شرکت کردند و رکوردداران دوی استقامت به مقام های نخست دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کنگره ۶۰؛ حدود ۱۷۱ ورزشکار حرفه ای زن دوومیدانی در رشته های مختلف این‌ ورزش مادر و حتی قهرمانان قایقرانی، تکواندو و...  شرکت کردند و در ورزشگاه تختی دویدند.

همچنین حدود ۲۱۹ ورزشکار آماتور زن که همگی از اعضای کنگره ۶۰ بودند، حضور یافتند و در مسافت ۴ کیلومتر با هم رقابت کردند.

در مسابقه امروز دو صحرانوردی(دومین دوره جام مسافر) بخش حرفه ای بانوان در ورزشگاه تختی، پریسا عرب، رکوردار  دونده استقامت ایران از اراک با زمان ۱۳/۴۳ ،مسافت چهار کیلومتر را طی کرد و به مقام نخست رسید و پس از او سمیرا خداترس رکورددار دوی سه هزار متر از مشهد با زمان ۱۹/۹۵ و پریچهر شاهی عضو تیم ملی دو صحرانوردی با زمان ۲۰/۳۳ نفرات دوم و سوم شدند.

مریم محمودی دونده زنجانی، الهه سیلکانی و سیده دنیا سرباشی دوندگان البرزی به مقام چهارم تا ششم دست یافتند.

در بخش غیرحرفه ای، ستایش باباعلی، زهره یوردخانی، فاطمه میرزایی نفرات اول تا سوم را کسب کردند و زهرا یدالهی، ناهید گلشادی قلعه شادی، مژده زارعی نفرات چهارم تا ششم را به دست آوردند.

گفتنی است؛ به نفر برتر خانم ها در بخش حرفه ای ها ۱۰۰ میلیون تومان،نفر دوم ۶۰ میلیون تومان ونفر سوم ۳۰ میلیون تومان و نفر چهارم تا ششم پنج میلیون تومان اهدا می شود.

همچنین به خانم های غیر حرفه ای نفرات اول تا سوم، دو میلیون تومان و به نفرات چهارم تا ششم یک میلیون تومان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.  

گفتنی است؛ این جام توسط جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰  به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و با شعار "بیائید این آتش ویرانگر را مهار کنیم" و  مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران،مجموعه ورزشی تختی و هیات دو و میدانی استان برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز