خبرگزاری کار ایران

راز ناپدید شدن اسکی باز ایرانی برملا شد + عکس

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۳۶۶

تیم ملی اسکی کشورمان که برای مسابقات صحرانوردی قهرمانی جهان در فنلاند شرکت کرده بود بدون حضور یکی از نفرات خود به ایران بازگشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی اسکی کشورمان که برای حضور در رقابت‌های  قهرمانی جهان راهی کشور فنلاند شده بودند،‌ امروز به کشور بازگشتند و این در حالی است که دوباره خبر بازنگشتن یکی از نفرات اعزامی همه صفحات مجازی و رسانه‌ها را در بر گرفته است.

ماجرا از این قرار است که علیرضا مقدید یکی از  ورزشکاران کاروان ورزشی اسکی که در مسابقه روز 4 اسفند ماه در رده 36 قرار گرفت، به یکباره غیب شده و خبری از او در دسترس نیست.

پس از آنکه فقط سید ستار صید موفق به صعود به فینال شد و در حال حاضر  به همراه مصطفی میرهاشمی سرمربی تیم ملی در فنلاند باقی مانده است، سایر اسکی بازان راهی ایران شده ‌اند.

از آن جایی که رییس فدراسیون اسکی از صبح گوشی خود را خاموش کرده و جوابگو نیست و فدراسیون هم از مقدید بی خبر است، می‌توان به شنیده‌ها و منابع مطلع و آگاه بسنده کرد که بیان کرده است در فرودگاه مبدأ و در حالی که همه در حال حرکت به سمت هواپیما بودند، علی‌رضا مقدید از ملی‌پوشان جدا شده و پس از آن دیگر خبری از او نشده است. اما یک ساعت پیش شوکی دوباره رسانه‌ها را به خود آورد و آن هم انتشار عکس‌هایی از این ورزشکار در فنلاند بر روی اینستاگرام وی است که توسط رییس فدراسیون مورد توبیخ قرار گرفته است و بیان شده که مزد زحمات فدراسیون را به گونه‌ای نامطلوب داده است و با آینده ورزشی خود بازی کرده است.

گفتنی است، در شرایط کنونی هیچ خبری از مقدید نیست و باید منتظر ماند و دید سرانجام چه اتفاقی رخ خواهد داد.
تصویر پایین پیام رئیس فدراسیون به علی‌رضا مقدید است:

راز ناپدید شدن اسکی باز ایرانی برملا شد + عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز