خبرگزاری کار ایران

رئال پیراهن کریم بنزما را برای فوق ستاره فرانسوی نگه داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۷۵

گفته می‌شود رئال مادرید پیراهن شماره 9 تیم را که قبلا بر تن کریم بنزما بود، برای کیلیان امباپه نگه داشته است.

به گزارش ایلنا، مدت زیادی است که گفته می‌شود کاپیتان فرانسه به رئال مادرید خواهد رفت. پاری‌سن‌ژرمن در تابستان قبلی پیشنهاد جدی رئال برای خرید او را رد کرد اما ممکن است امسال وضعیت فرق کند.

رئال مادرید این تابستان دست روی دست نخواهد گذاشت و بک پیشنهاد دیگر که احتمالا بالای 200 میلیون یورو خواهد بود، برای خرید ستاره پی‌اس‌جی به این باشگاه خواهد داد.

شبکه ESPN گزارش کرده، امباپه مشتاق است همین تابستان به رئال مادرید برود؛ ضمن اینکه قرارداد او در تابستان آینده تمام می‌شود و به همین دلیل، باشگاه فرانسوی زیر فشار است تا امباپه را همین تابستان بفروشد.

اکنون مشخص شده رئال مادرید بعد از جدایی کریم بنزما، پیراهن شماره 9 خود را به هیچ بازیکنی نخواهد داد و آن را خالی نگه می‌دارد تا امباپه سرانجام به سانتیاگو برنابئو برود و آن را بپوشد.

رئال قبلا خوسلو را هم خریده اما به این مهاجم پیراهن شماره 14 را داده است و شماره 9 را نگه داشته تا وقتی مثلث خطرناک وینیسیوس، امباپه، رودریگو را ساخت، آن را به مهاجم فرانسوی بدهد. در هر حال، مدیران رئالی قصد ندارند یک ماجرای کشدار پیرامون امباپه به وجود بیاورند که کل تابستان طول بکشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز