خبرگزاری کار ایران

ادعای جالب بنزما: روزی امباپه برای رئال مادرید بازی خواهد کرد/ او خودش گفت به ما خواهد پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۶۲۰

کاپیتان رئال مادرید اعتراف کرد که ام‌باپه به زودی لباس رئال مادرید را بر تن خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستان رئال مادرید به شدت علاقه مند بود تا کیلیان ام‌باپه ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد اما باشگاه پاری سن ژرمن با وجود اینکه در تابستان 2022 قرارداد این ستاره با این باشگاه به اتمام خواهد رسید حاضر به فروش وی نشد. 

 کریم بنزما  در گفتگو با  L'Equipe  در خصوص حضور ام‌باپه در رئال مادرید گفت:



ام‌باپه خودش به من گفت دوست دارد در رئال بازی کند. نمی‌دانم کی یا چه زمانی ولی از یک موضوع مطمئن هستم که او روزی لباس رئال مادرید را برتن خواهد کرد. 

 

بنزما همچنین معتقد است که تیم رئال مادرید پتانسیل عظیمی دارد و تاکید کرد که او خوشحال است که به عنوان مربی برای جوانان لوس بلانکوس فعالیت می کند.

بنزما افزود:

رئال مادرید هنوز هم بهترین باشگاه جهان است. ما باید روی جوانان سرمایه گذاری کنیم تا روزی تبدیل به فوتبالیست بزرگی شوند. ین یک فوتبال جدید است ، یک نسل جدید با بازیکنان جدید. من اینجا هستم تا به آنها کمک کنم. من زیاد با آنها صحبت می کنم. می خواهم آنها را راهنمایی کنم. وقتی به دیگران کمک می‌کنید تیم را بهبود می بخشید و رضایت زیادی را به دست می آورید. 

 

مهاجم رئال مادرید یکی از نامزدهای کسب توپ طلا امسال است ، اما بنزما به صراحت اعلام کرده است که هیچ بازیکنی نباید در تمجیدهای فردی وسواس داشته باشد زیرا مانع از مشارکت هرچه بیشتر آنها در تیم می شود.

بنزما خاطرنشان کرد:

 

 وقتی بلندپرواز باشید باید به توپ طلا فکر کنیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز