خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ قهرمانان اروپا

منچسترسیتی - اینترمیلان: پادشاه اروپا امشب معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۹۸

بازی بزرگ دنیای فوتبال امشب بین تیم‌های منچسترسیتی و اینتر در استانبول برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، روز تاج گذاری پادشاه فوتبال اروپا فرا رسیده است. منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیک آتاتورک در استانبول ترکیه به مصاف اینترمیلان خواهد رفت.

منچسترسیتی به همراه ارلینگ هالند با 12 گل در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به دنبال کسب سه‌گانه است. در همین حال، اینترمیلان که فینالیست غافلگیرکننده امسال است، به استانبول می‌رود تا چهارمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با زوج خطرناک ادین ژکو و لائوتارو مارتینز به دست آورد.

منچسترسیتی بار دیگر نگران حال دو مدافع خود است زیرا کایل واکر و مانوئل آکانجی در تمرین روز سه شنبه غایب بودند. جدای از آن قهرمان لیگ برتر و جام حذفی نگرانی دیگری برای مصدومیت بازیکنانش ندارد.

پپ گواردیولا در مورد غیبت واکر اظهار داشت: او از ناحیه کمر احساس ناراحتی کرد و دیروز حالش خوب نبود... در روزهای آینده وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد.

اینترمیلان نسبت به آمادگی هنریک مخیتاریان برای فینال خوشبین است، اما آن‌ها در مورد در دسترس بودن خواکین کوریا تردید دارند. از قبل مشخص شده بود که دالبرت در این بازی غیبت دارد.

 منچسترسیتی - اینترمیلان: ترکیب احتمالی

 منچسترسیتی (1-4-2-3): ادرسون، واکر، دیاس، آکانجی، استونز، رودری، سیلوا، دی بروینه، گوندوغان، گریلیش، هالند

اینترمیلان (2-5-3): اونانا، اشکرینیار، آچربی، باستونی، دومفریس، بارلا، چالهان اوغلو، بروزوویچ، دیمارکو، ژکو، مارتینز

مروری بر نیمه نهایی

میلان مقابل اینترمیلان

در بازی رفت، آث میلان در یک چشم به هم زدن 2-0 عقب افتاد و به نظر می‌رسید که در حال فروپاشی بود. ادین ژکو و هنریک مخیتاریان در دقایق 8 و 11 بازی رفت گلزنی کردند و اینتر با همین نتیجه به برد دست پیدا کرد.

در بازی برگشت، آث میلان نتوانست کاری انجام بدهد. این بن بست ادامه پیدا کرد اما در دقایق پایانی، لائوتارو مارتینز، کاپیتان اینتر، تلاشش ثمره داد و پاس روملو لوکاکو را به گل تبدیل کرد.

رئال مادرید مقابل منچسترسیتی

بازی رفت نیمه نهایی رئال مادرید و منچسترسیتی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، با گل‌های وینیسیوس جونیور و کوین دی بروینه به تساوی 1-1 ختم شد. سیتی با یک تساوی ارزشمند برنابئو را ترک کرد و فرصتی برای جبران در خانه برگشت داشت.

در بازی برگشت، منچسترسیتی یک نمایش بی نظیر مقابل لوس بلانکوس به نمایش گذاشت و به شکلی قاطع 4-0 پیروز شد. سیتی با این برد شکست سال گذشته در نیمه نهایی را جبران کرد و صعود درخشانی را جشن گرفت تا اکنون پس از قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی برای سومین جام فصل تلاش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز