خبرگزاری کار ایران

داوران دیدار ایران و ژاپن معرفی شدند/ برنامه روز نخست مسابقات

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۴۸

داوران دیدار تیم ملی والیبال ایران با ژاپن در نخستین روز هفته نخست لیگ ملت‌ها معرفی شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از امروز (سه شنبه 16 خردادماه) در دو کشور کانادا و ژاپن آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید و تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 19:40 دقیقه به وقت ژاپن (14:10 دقیقه به وقت تهران) در ناگویا ژاپن و در نخستین بازی خود به مصاف تیم میزبان خواهد رفت. لهستان، چین و اسلوونی دیگر حریفان ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها هستند.

کمیته اجرایی مسابقات هفته نخست لیگ ملت‌ها داوران دیدار تیم ملی والیبال ایران با ژاپن را معرفی کردند که گروتودرست اپامینوداس از کشور آلمان و اوکا سینیسا از کشور بوسنی و هرزگوین این مسابقه را به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت خواهند کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران صبح امروز آخرین جلسه تمرینی خود پیش از تقابل با ژاپن در یکی از سالن‌های فرعی مسابقات پشت سر گذاشتند.

برنامه روز نخست لیگ ملت‌ها در گروه مردان به وقت تهران به قرار زیر است:

سه‌شنبه 16 خرداد

ناگویا: بلغارستان – چین، ساعت 10:40

ناگویا: ژاپن – ایران، ساعت 14:10

اوتاوا: ایتالیا – آرژانتین، ساعت 24

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز