خبرگزاری کار ایران

نگرانی در اردوگاه رئال مادرید/ ستاره ها در آستانه جدایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۳۲

تغییرات بسیاری در رئال مادرید در طی چند روز آتی رقم خواهد خورد که شاید بعضی از آنها باعث شگفتی فوتبال‌دوستان شود.

به گزارش ایلنا، اتفاقات فصل 23-2022 باعث شد که مدیران رئال مادرید به فکر ایجاد تغییراتی اساسی در این تیم باشند.

عدم موفقیت در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و همچنین شکست سنگین برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنگ خطر را برای مدیران این باشگاه به صدا درآورد و آنها به صورت جدی شروع به بررسی شرایط کردند.

در حالی که بسیاری انتظار داشتند قرارداد کریم بنزما پیش از پایان فصل تمدید شود، حالا این ستاره فرانسوی قصد دارد رئال را ترک کند و راهی لیگ عربستان شود و این تنها جدایی غیرمنتظره برای رئالی‌ها نخواهد بود.

خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار سرشناس مارکا، اعلام کرده که امروز قرار است جلسه مهمی در باشگاه رئال مادرید با حضور کارلو آنچلوتی و خوزه آنخل سانچز برگزار شود تا مذاکرات درباره شرایط این تیم در فصل آینده با فلورنتینو پرز انجام شود.

او مدعی شده که شکست برابر منچسترسیتی با دریافت چهار گل و عملکرد ضعیف بازیکنان رئال در آن دیدار باعث شد که شرایط تا حد زیادی برای مدیران رئال متفاوت شود و حالا باید در انتظار جدایی‌های غیرمنتظره بازیکنانی باشیم که شاید تا پیش از این ادامه حضور آنها در فصل آینده قطعی به نظر می‌رسید.

قرارداد بسیاری از بازیکنان رئال از جمله لوکا مودریچ، تونی کروس و مارکو آسنسیو تا چند روز آینده به پایان خواهد رسید و شاید تحولی بزرگ در انتظار این تیم باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز