خبرگزاری کار ایران

طاهری: امیدوارم نگرفتن پول روی بچه ها تاثیر نگذارد/ شرایط استقلال خوب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۸۱۵

سرپرست استقلال در مورد تقابل این تیم با پرسپولیس صحبت کرد.

بیژن طاهری که برای حضور در جلسه هماهنگی دربی پایتخت به سازمان لیگ مراجعه کرده بود،‌ مورد سوالات خبرنگاران حاضر قرار گرفت و توضیحاتی را درباره وضعیت استقلال ارائه کرد.

سرپرست استقلال در ابتدا گفت: شرایط تیم خوب است، همه چیز الحمدلله خوب است.

طاهری درباره مصدومیت عارف غلامی و اینکه گفته می‌شود به دربی نمی‌رسد، تاکید کرد:‌ «هنوز چیزی مشخص نیست؛ باید وضعیت او در تمرین امروز تست شود و کادرفنی تصمیم نهایی را بگیرد.»

او درباره بیانیه شب گذشته باشگاه استقلال و این پرسش که آیا پرداخت نشدن پول از سمت همراه اول به حساب باشگاه روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار نیست، بیان کرد:« نه انشاالله، بازیکنان ما الان خیلی وقت است که پول نگرفتند ولی تحت تاثیر قرار نگرفتند و کارشان را کردند.»

خبرنگاری خطاب به طاهری اعلام کرد که چرا شب دربی چنین مسائلی پیش می‌آید؟ او گفت: «چه مسائلی؟»

خبرنگار به طاهری موضوع بیانیه‌ها را گوشزد کرد و سرپرست استقلال ادامه داد: «نه، این مسائل هیچ تاثیری روی تیم ندارد.»

سرپرست استقلال درباره میزان بلیت فروشی که برای 35 هزار نفر است، گفت: «ببینید، این بازی طوری است که اصلا تعداد بلیت و تعداد تماشاگر برایش مطرح نیست. هرکسی که بیاید مجبور هستند به استادیوم راه بدهند، به خاطر اینکه بیرون از ورزشگاه ازدحام جمعیت نشود. البته تعداد محدودی می‌توانند وارد شوند، چون استادیوم در بخش‌هایی ایمن نیست.»

از طاهری سوال شد که با این تفسیر هرکسی بلیت هم نداشته باشد، می‌تواند وارد شود؟ او گفت: «نه، به هر حال باید بلیت تهیه کنند و به ورزشگاه بیایند. با این حال در دو بازی‌ گذشته استقلال و پرسپولیس در آزادی تماشاگر زیادی آمده بود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز