خبرگزاری کار ایران

ناپولی 2 - بلونیا 2 ؛ کامبک مقابل قهرمان/ گل های اوسیمن پرپر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۰۴۷

ناپولی در حالی که ابتدا با دو گل ویکتور اوسیمن، از میزبانش، بولونیا، پیش افتاده بود، نتوانست برتری خود را حفظ کند و به تساوی رضایت داد.

به گزارش ایلنا، از هفته 37 سری آ ایتالیا و در یک بازی تشریفاتی، بولونیا میزبان قهرمان ایتالیا یعنی ناپولی بود. بولونیا با 50 امتیاز در رده یازدهم بود و ناپولی 86 امتیازی که از چند هفته قبل قهرمانی‌اش قطعی شده بود، به دنبال رسیدن به امتیاز 89 بود.

ناپولی که بازی را بهتر شروع کرده بود، در دقیقه 14 و روی اشتباه گلر بولونیا به گل اول رسید. پاس اشتباه لوکاژ اسکوروپسکی به ویکتور اوسمین رسید و آقای گل سری آ گل نخست ناپولی را به ثمر رساند. نیمه اول با همین یک گل به سود میهمان تمام شد.

9 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که اوسیمن گل دوم خود و ناپولی را به ثمر رساند. او از زاویه‌ای تقریبا بسته با یک شوت دقیق از درون محوطه جریمه توانست گلزنی کند. این گل شماره 25 اوسیمن در سری آ بود و مجموع گل‌هایش در این فصل را نیز به 30 رساند.

بولونیا در دقیقه 63 توسط لوئیس فرگوسن فاصله را کم کرد. شوت سانسونه را گلر ناپولی برگشت داد و از فاصله‌ای اندک، فرگوسن دروازه ناپولی را باز کرد تا حساب کار 1-2 شود.

حملات بولونیا که توانسته بود به تدریج بر بازی مسلط شود، در دقیقه 84 منجر به گل تساوی شد. لورنزو دی‌سیلوستری روی ارسال کرنر سانسونه موفق شد با ضربه سر گل تساوی بولونیا را بزند و کار برابر شود.

در دقایق پایانی بولونیا تلاش زیادی برای زدن گل برتری کرد و حتی در دقیقه 97 توسط سانسونه به گل نیز رسید ولی به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در نهایت بازی با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز