خبرگزاری کار ایران

اینتر 3-2 آتالانتا: افعی ها به رتبه دوم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۶۴۷

اینتر در بازی خانگی با نتیجه 3-2 آتالانتا را از پیش رو برداشت و به رتبه دوم جدول رده بندی بازگشت.

به گزارش ایلنا، در بازی هفته سی و هفتم سری A تیم‌های اینتر و آتالانتا امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند.

نراتزوری برای پیروزی در این بازی میل زیادی داشت و بازی پیش از اینکه دقیقه اول را تمام کند، با گل همراه شد. روملو لوکاکو اولین گلزن میزبان این بازی بود.

لوکاکو روی پاس لائوتارو مارتینز پشت مدافعان رو به دروازه حریف قدم برداشت و در موقعیت تک به تک با مارکو اسپورتیلو قرار گرفت. او توپ را با یک گام به سمت راست از پیش روی دروازه‌بان برداشت و با ضربه زمینی اولین گلزن این بازی شد.

هنوز آتالانتا دریافت گل در دقیقه اول را هضم نکرده بود و ساختار تیمی‌اش شکل نگرفته بود که اینتر یک گل دیگر را این بار در دقیقه 3 به ثمر رسید.

ضربه سنگین فدریکو دی‌مارکو روی پاس مارتینز توسط دروازه‌بان بلوکه شد که عدم اقدام به موقع مدافعان باعث شد نیکولو بارلا توپ معلق در هوا را با شوت سرضرب وارد دروازه میهمان کند.

اینتر پیش از اینکه دقیقه دهم بازی برسد یک مرتبه دیگر هم گلزنی کرد اما این بار هاکان چالهان اوغلو به عنوان گلزن در موقعیت آفساید حضور داشت و به همین دلیل مردود اعلام شد.

اولین موقعیت جدی آتالانتا برای گلزنی در این بازی دقیقه 23 توسط رامسوس هویلند شکل گرفت که روی پاس ماریو پاشالیچ فرصت شوتزنی به دست آورد اما آندره اونانا به راحتی توپ را در آغوش گرفت.

آتالانتا برای جبران نتیجه بازی در اواسط نیمه بیشتر روی جریان بازی دخالت داشت که در دقیقه 33 بالاخره این اتفاق رقم خورد. ارسال ضربه کرنر در محوطه جریمه با دفع ناقص از سوی مدافعان اینتر مواجه شد که هویلند فرصت شوتزنی پیدا کرد. این ضربه قدرت زیادی نداشت و پس از بلوکه شدن توسط مدافع اینتر مقابل پاشالیچ قرار گرفت که او با ضربه پای راست توپ را دور از دستان اونانا به تور دروازه چسباند.

نیمه اول پس از گل میهمان اتفاق جالب توجهی به دنبال نداشت و در نهایت دو تیم با برتری 2-1 اینتر به رختکن رفتند. اینتر در نیمه دوم به دنبال افزایش تفاضل گل به زمین رفته بود و دقیقه 54 ارسال خطرناک لوکاکو که فقط به یک ضربه ساده نیاز داشت از مقابل مارتینز نزدیک به دروازه راهی اوت شد.

2 دقیقه پس از این موقعیت، چالهان اوغلو با شوت از راه دور سعی کرد دروازه را باز کند که اسپورتیلو با یک مهار به موقع از گلزنی او جلوگیری کرد. بازی از سوی هر دو تیم با پاسکاری‌های متعدد به امید خلق موقعیت دنبال شد تا اینکه دوباره اینتر گلزنی کرد.

در دقیقه 77 لوکاکو پاس دیدنی‌ای را که مارتینز ارسال کرده بود، به نوعی جبران کرد. مهاجم بلژیکی که تا میانه میدان برای دریافت توپ عقب کشیده بود، موفق شد دو مدافع میانی حریف را جلو بکشد و سپس با یک چرخش آن‌ها را غافلگیر کند.

لوکاکو پس از چرخش به سمت زمین حریف متوجه فرار لائوتارو مارتینز شد و توپ را به پشت مدافعان ارسال کرد، مارسلو بروزوویچ که همزمان با لائوتارو حرکت کرده بود این توپ را دریافت کرده و در موقعیت تک به تک ترجیح داد با پاس به سمت راست دروازه‌بان مارتینز را صاحب موقعیت گلزنی کند که یک ضربه ساده برای گل سوم اینتر کافی بود.

آتالانتا در ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه اینتر طی نیمه دوم ناکام بود و نراتزوری هم در مقابل با ارائه بازی هجومی این تیم را بیشتر در زمین خودش نگه می‌داشت تا اینکه یک ضربه ایستگاهی مقدمات دومین گل سفیدپوشان را فراهم کرد.

ضربه لوییس موریل ابتدا به دیوار دفاعی برخورد کرد و برگشت که او با یک ضربه محکم به سمت دروازه موجب شد اونانا ضمن اینکه توپ را مهار کرده بود، توپ به تیرک افقی برخورد کرده و سپس وارد دروازه شود تا دومین گل آتالانتا در دقیقه 90+1 به ثمر برسد.

شاگردان سیمونه اینزاگی با این برد 69 امتیازی شدند و به رتبه سوم جدول رده بندی بازگشتند تا بالاتر از لاتزیو قرار بگیرند. آتالانتا با این 61 امتیازی باقی ماند تا شانس صعود به لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد و رتبه پنجم را در اختیار داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز