خبرگزاری کار ایران

استارت لیگ بیست و سوم ذوبی ها شاید با قاسم حدادی فر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۹۳۴

با پایان لیگ برتر بیست و دوم و ارزیابی تیم ها و عملکردی که 16 تیم حاضر در این دوره از مسابقات فوتبال کشور در این سطح به دست آوردند، باشگاه ذوب آهن تحت هدایت مهدی تارتار با کسب 15 تساوی از 30 بازی این رقابت ها، عنوان نخست را از این حیث به دست آورد.

به گزارش ایلنا، با پایان لیگ برتر بیست و دوم و ارزیابی تیم ها و عملکردی که 16 تیم حاضر در این دوره از مسابقات فوتبال کشور در این سطح به دست آوردند، باشگاه ذوب آهن تحت هدایت مهدی تارتار با کسب 15 تساوی از 30 بازی این رقابت ها، عنوان نخست را از این حیث به دست آورد.

مهدی تارتار که در این فصل نسبت به لیگ بیست و یکم که هدایت سبزهای نصف جهان را به برعهده داشت در حالی کار را با این تیم به پایان رساند، که از حیث کسب امتیاز و تعداد برد در مسابقات نتوانست حتی از عملکرد خودش در لیگ گذشته هم دفاع کند.

ذوب آهن تحت هدایت مهدی تارتار فصل گذشته توانسته بود در مجموع 30 بازی که این تیم انجام داد با 10 برد و 7 مساوی و 13 باخت 37 امتیاز به دست آورد و در جایگاه هفتم لیگ قرار بگیرد. اتفاقی که باعث شد خیلی از بازیکنان این تیم پس از تمدید قرارداد حرف از مدعی بودن این تیم اصفهانی برای لیگ امسال بابت کسب سهمیه آسیا حرف به میان بیاورند.

با این حال در پایان هفته سی ام لیگ بیست و دوم که چندی پیش با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید، ماجرا در انتها آن چیزی نبود که کادرفنی و بازیکنان ذوب آهن انتظارش را داشتند. ذوب آهن با کسب 36 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه نهم جدول به سختی توانست حداقل از منظر کسب رتبه تک رقمی مثل سال قبل کارش را به در لیگ امسال تمام کند.

هرچند که در طول فصل هم کسب امتیازات تیم تارتار گفته می شد زیاد به مذاق مدیران باشگاه ذوب آهن خوش نیامده و حتی در مقاطعی حرف از کنار گذاشتن و تعویض این مربی در میان بود اما با همه این موارد، این تیم صنعتی کارش را با وی تا آخر لیگ بیست و دوم به پایان رساند.

حالا اما به نظر می رسد کسب نتایج ضعیف ذوب آهن و نارضایتی هواداران این تیم که در صفحات هواداری منتسب به این باشگاه موج می زند، احتمال تمدید قرارداد با وی و ادامه همکاری را به اما و اگر کشانده است.

جایی که حتی به نظر می رسد مطرح شدن نام تارتار به عنوان گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال که از او برنامه خواستند و بعد از آن گزینه شدن برای تیم امید هم زیاد جایگاه او را مثل فصول قبل در اصفهان برای ادامه کار با سبزهای نصف جهان مستحکم نکرده است.

این موارد و همچنین مطرح شدن نام هایی همچون رسول خطیبی، مهدی رجب زاده و حتی رسول خطیبی برای هدایت ذوب آهن برای فصل آینده این احتمال را پررنگ تر از قبل می کند که شاید مدیران این باشگاه صنعتی برای هدایت تیم شان در لیگ بیست و سوم و کسب دستاوردهای بهتر رویکرد جدیدی را دنبال می کنند و شاید در انتها مجاب به انجام تغییراتی در این تیم بشوند.

این مساله حالا در حالی در اخبار غیررسمی حول و حوش باشگاه ذوب آهن در بخش های مختلف خبری و فضای مجازی دست به دست می شود که گویا رویکرد هواداران برخلاف مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی فصل آینده تیم شان چیز دیگری است. نگاهی به اظهارنظرها در مورد گزینه احتمالی هدایت ذوب آهن برای لیگ بیست و سوم از سوی هواداران این تیم، یک حرف را تقریبا دنبال می کند؛ انتخاب گزینه بومی!

حالا این گزینه بومی از نگاه هواداران که در فضاهای هواداری از ضعف ها و نقاط قوت تیم خودشان در فصل گذشته حرف به میان می آورند، به یک اسم منتهی می شود و آنها از باشگاه می خواهند تیم شهرشان را برای لیگ آینده به قاسم حدادی فر بسپارند که در زمان هدایت مهدی تارتار از این تیم کنار رفت و برای همیشه از فوتبال خداحافظی داشت تا پای به عرصه مربیگری بگذارد.

هواداران ذوب آهن معتقدند که وقت آن رسیده مدیران باشگاه مثل دیگر باشگاه های فوتبال ایران همچون سپاهان، پرسپولیس و استقلال و دیگر تیم ها به سرمایه های خودش بها داده و از سال ها تجربه آنها استفاده کنند.

همین رویکرد و استفاده سپاهان از محرم نویدکیا به عنوان دیگر تیم شهر اصفهان باعث شده هواداران ذوب آهن هم این رویکرد را از مدیران باشگاه طلب کنند و گویا به شکل های مختلف روی این موضوع و انتقال آن به مدیران باشگاه اصرار دارند.

به هرحال این خواسته هواداران ذوب آهن که چندین سال است به دنبال بازگشت تیم شان به روزهای اوج هستند خواسته دوری از ذهن نیست وقتی باشگاهی مثل استقلال با فرهاد مجیدی و پرسپولیس با یحیی گل محمدی توانستند قهرمانی را تجربه کنند و حتی خود این تیم با مربی بومی همچون منصور ابراهیم زاده رسیدن فینال آسیا را تجربه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز