خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پیکان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۹۲۲

تیم فوتبال سپاهان با چند تغییر خودش را آماده مصاف با پیکان خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، امروز تیم‌های سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیام نیازمند که امروز هم در چارچوب دروازه سپاهان قرار خواهد داشت هرچند دیگر شانس صدرنشینی در جدول کلین شیت فصل را از دست داده است.

با محرومیت محمد دانشگر، این سیاوش یزدانی است که بار دیگر به ترکیب اصلی سپاهان بازخواهد گشت. زوج یزدانی در قلب دفاع، نیلسون جونیور است که در بازی قبل زننده گل اول سپاهان بود. در سمت راست خط دفاعی مانند اکثر بازی‌های این فصل رامین رضاییان بازی می‌کند اما در سمت چپ خط دفاع به طور قطعی نمی‌توان گفت مورایس از نورافکن استفاده می‌کند یا زکی‌پور. با این حال با توجه به شرایط بازی قبل، به نظر می‌رسد شانس زکی‌پور برای بازی به عنوان دفاع چپ بیشتر است.

در فاصله یک هفته به پایان فصل نیز مورایس دست از تغییرات در ترکیب اصلی تیمش برنمی‌دارد و حالا در جدیدترین تغییرات، مانوئل فرناندز به عنوان یکی از سه هافبک میانی در کنار علیمحمدی و محمد کریمی فیکس می‌شود. این سه که برابر نفت مسجد سلیمان عملکرد قابل قبولی داشتند، احتمالاً برابر پیکان هم از ابتدا در ترکیب خواهند بود تا بازیکنانی مثل مسعود ریگی، محمد قربانی و یاسین سلمانی نیمکت نشین شوند.

در خط حمله هم شهریار مغانلو به دلیل محرومیت در بازی با نفت مسجد سلیمان غایب بود اما برابر پیکان به عنوان مهاجم نوک به ترکیب بازخواهد گشت. کاتاتائو که در بازی قبلی عملکرد خوبی به عنوان جانشین مغانلو نداشت احتمالاً به نیمکت بازگردد و فرشاد احمدزاده و امید نورافکن در دو سمت مغانلو در خط حمله نقش آفرینی خواهند کرد. محمد علی نژاد و عیسی مرادی تنها نفرات هجومی تیم هستند که در صورت گره خوردن بازی مورایس می‌تواند روی آنها حساب کند. 

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پیکان

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، نیلسون جونیور، رامین رضاییان، محمد کریمی، مانوئل فرناندز، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز