خبرگزاری کار ایران

حسینی: انتقاد آنها که در لیگ تیم ندارند منصفانه نیست!/ درباره همکاری با تیم امید صحبتی نداشتم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۵۸۵

سرمربی پیکان نسبت به انتقاد بعضی کارشناسان انتقاد نشان داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پیکان مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: همانطور که ملاحظه کردید بازی بسیار خوب و دشواری بود. هر دو تیم آمده بودند که بازی را ببرند. سپاهان با سیستم 3-3-4 مقابل ما بازی کرد. ما آنالیز دقیقی از آنها داشتیم و می‌دانستیم دنبال این هستند که از غفلت ما استفاده کنند. اول بازی یک موقعیت به حریف دادیم، ولی دیگر به آنها موقعیتی ندادیم و توانستیم با یک فوتبال بابرنامه و مهار مهره‌های تعیین‌کننده سپاهان آنها را خوب کنترل کنیم و به گل برسیم. جا دارد که از زحمات تک تک بازیکنان‌مان که دو بازی خوب مقابل دو تیم بزرگ سپاهان و پرسپولیس انجام دادند، تشکر کنم.

وی در واکنش به این موضوع که در سه هفته گذشته پیکان سه بازی سخت مقابل تراکتور، سپاهان و پرسپولیس انجام داده است، گفت: اگر ملاحظه کرده باشید شکل بازی تیم ما شکل خاصی است و فکر می‌کنم یکی از بهترین فوتبال‌ها را بازیکنان ما انجام می‌دهند. ما در هر سه بازی مستحق پیروزی بودیم، ولی باز هم خدارا شاکر هستم که در این سه بازی چهار امتیاز به دست بیاوریم. چیزی که خیلی دوست دارم اتفاق بیفتد این است که مسئولان کرج به زمین ورزشگاه انقلاب کرج برسند. تیم ما می‌خواهد فوتبال بازی کند، چون زمین خوب اجازه فوتبال خوب می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه تیمش چون جوان است داوران صحنه‌های 50-50 را برای حریفانش سوت می‌زنند، تصریح کرد: من نمی‌توانم الان داور را قضاوت کنم. داور اشتباهات تأثیرگذار نداشت. ما سه هفته پیاپی با اشتباهات تأثیرگذار داوری ضربه بدی خوردیم و داشتیم به بحران می‌رفتیم. این حق ما نبود که با جوانان خوبی که داریم وارد بحران شویم. این داور (یاسر همرنگ) خیلی داور سالم و خوبی هست و امیدوارم که پیشرفت کند.

حسینی درباره کسب سومین پیروزی فصل تیمش مقابل سپاهان تصریح کرد: فشار مضاعف روی تیم ما بود. واقعاً لیگ سختی داریم و یکسری مربیانی که امسال تیم ندارند و مدام از لیگ انتقاد می‌کنند در صورتی که فکر می‌کنم کسی که تیم ندارد از لیگ انتقاد می‌کند غیرمنصفانه است. همه تیم‌ها دفاع کردن را یاد گرفتن و بازی‌ها پرفشار است. باید سعی کنیم که نیروهایی را تربیت کنیم که در این فشار فوتبال رو به جلو بازی کنند، اینکه بیرون بنشینیم و انتقاد کنیم درست نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که ‌درباره سرمربیگری تیم فوتبال امید با او صحبتی شده است یا خیر، گفت: خیر از فدراسیون هیچ صحبتی با من نشده است. من تیم خودم را خیلی دوست دارم. تیم قابلی داریم و می‌توانیم کمک کنیم این جوانان رشد کنند. در فوتبال ایران مربیانی مثل ما دیده نمی‌شوند و دوست ندارند تیم‌هایی به ما بدهند که قابلیت‌مان را بیشتر نشان دهیم. این دست ما نیست و مدیران محترم ما دوست دارند مربیانی بیاورند که پشت آنها قایم شوند. ایرادی ندارد، ما می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم و تمام فکر و ذکر ما این است که به جوانان و فوتبال‌مان کمک کنیم، مدیران ما هم بروند مربیانی را بیاورند که پشت آنها قایم شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز