خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی جام حذفی

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۹۱۳

استقلال برای دیدار برابر نساجی با ترکیب همیشگی خودش به زمین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز به مصاف نساجی می‌رود. آبی‌ها که قهرمانی لیگ برتر را از دست دادند قصد دارن درد جام حذفی جبران مافات کنند و صعودشان به فینال از مسیر نساجی می‌گذرد.

در ترکیب امروز استقلال سیدحسین حسینی همچنان گزینه بدون جانشینی است و ساپینتو از سیدحسین در درون دروازه تیمش استفاده خواهد کرد.

ساپینتو در خط دفاعی نیز مثل هفته های اخیر از حسین مرادمند به ترکیب اصلی استفاده می‌کند و احتمالا رافائل سیلوا زوج او در خط دفاعی باشد.

در سمت راست کوین یامگا مصدوم است و صالح حردانی فعلا گزینه کادر فنی برای حضور به جای اوست. در سمت چپ نیز همچنان جعفر سلمانی بازی خواهد کرد و سرمربی پرتغالی اعتقادی به تغییر در این پست ندارد.

با بهبود روزبه چشمی احتمالا او در ترکیب ثابت حضور دارد و آرش رضاوند هم احتمالاً به ترکیب آبی ها برگردد و یک خط جلوتر هم مثل همیشه سعید مهری نیز در کنار آنها انجام وظیفه می‌کند.

وینگرهای بوشهری بازیکنان غیر قابل جایگزین تیم ساپینتو هستند. مهدی قایدی و محمد محبی دو بازوی سمت و چپ و راست ارسلان مطهری هستند که احتمالا امروز به پیمان بابایی ترجیح داده خواهد شد.

 

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز