خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ برتر؛

کیمیای بقا و بالانشینی در کرمان/ شام آخر تارتار مقابل نارنجی‌پوشان؟/ ساکت به دنبال طلسم شکنی در آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۲۵

4 دیدار هفته هجدهم لیگ برتر در روز پنج شنبه برگزار می شود که در مهمترین دیدار استقلال مهمان مس کرمان است.

به گزارش ایلنا، روز ردوم رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار در روز پنج شنبه 13 بهمن پیگیری می‌شود.

*مس کرمان - استقلال؛ کیمیای بقا و بالانشینی

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای روز دوم، مس کرمان میزبان استقلال تهران است. بازگشت محمد محبی یکی از اخبار خوشحال کننده برای آبی پوشان است.

شاگردان ساپینتو که با 30 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند در 5 مسابقه اخیر خود 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده‌اند. استقلال در آخرین بازی خود ملوان را با نتیجه 4 بر صفر در تهران شکست داد تا روحیه زیادی برای ادامه لیگ داشته باشد.

از طرف دیگر دیگر مس کرمان هم در 5 مسابقه قبلی خود آماری مشابه استقلال داشته است. اگر چه شاگردان فرزاد حسین‌خانی هفته گذشته مقابل پیکان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند اما با جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم امیدوارند روند آنها تغییر کند. نارنجی پوشان با 14 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند.

در 5 رویارویی قبلی مس و استقلال، 2 برد سهم آبی پوشان، یک پیروزی برای مس و 2 تساوی ثبت شده است. 

شرایط حضور هواداران در این مسابقه هنوز مشخص نیست و باشگاه مس اعلام نظر شورای تامین را شرط این مسئله دانست. 

یاسر همرنگ به همراه محمدرضا منصوری، حمید نادری، سیدحسین حسینی به عنوان تیم داوری این مسابقه انتخاب شدند.

*مس رفسنجان - ذوب‌آهن؛ شام آخر تارتار؟

شاگردان ربیعی تا پیش از این دیدار با 24 امتیاز در رده ششم قرار دارند. محمد ربیعی از وضعیت داوری‌ها انتقاد زیادی دارد و معتقد است تیمش می توانست در جایگاه بهتری قرار بگیرد. این تیم که دربی کرمان را با تساوی در دقایق پایانی پشت سرگذاشته، قطعا به دنبال پیروزی مقابل سبزپوشان است. مس رفسنجان در 5 مسابقه قبلی 3 تساوی و 2 پیروزی کسب کرده است.

از سوی دیگر اخبار غیر رسمی خبر از برکناری تارتار در صورت شکست مقابل مس رفسنجان دارد. ذوب‌آهن 4 شکست و یک تساوی را در 5 دیدار قبلی خود تجربه کرده است. آنها در آخرین دیدار خود مقابل تراکتور با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه خانگی شکست خوردند. 

در 5 سابقه رویارویی دو تیم 3 پیروزی سهم رفسنجانی‌ها، یک برد برای گاندوها و یک تساوی ثبت شده است.

*پیکان- نفت مسجد سلیمان؛ اولین‌ها به دنبال اولین برد مقابل خودروسازان

پیکان هفته گذشته مقابل مس کرمان برنده از زمین خارج شد اما بحث تمیروف با دیگر بازیکنان این تیم مورد توجه بود. این تیم در 5 دیدار قبلی 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده است. خودروسازان در 3 بازی قبلی خود برنده از میدان خارج شدند و مجتبی حسینی تمایل دارد این روند را حفظ کند.  پیکان در پایان هفته هفدهم با 19 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

 این دومین دیداری است که رضا عنایتی روی نیمکت نفتی‌ها می‌نشیند. آنها در 5 مسابقه قبلی 4 شکست و یک تساوی کسب کردند. تیمی که یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته یک است، قصد دارد با مربی جوان استقلالی روند متفاوتی نشان دهد.

در 5  مسابقه قبلی پیکان و نفت مسجد سلیمان 3 پیروزی سهم خودروسازان بوده و 2 مساوی ثبت شده است. با این اوصاف عنایتی و شاگردانش برای کسب اولین برد مقابل رقیب باید تلاش کنند.

*صنعت نفت آبادان- هوادار؛ ساکت به دنبال طلسم شکنی

از زمان روی کار آمدن تاوارس شرایط صنعت نفت آبادان کمی متفاوت بوده است اما این تیم هنوز نتوانسته لیست کامل بازیکنانی را که مدنظرش است جمع آوری کند. زردپوشان در 5 مسابقه قبلی نتوانستند پیروزی کسب کنند. 3 شکست و 2 تساوی برای زردپوشان ثبت شده است. نفت آبادان با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته است. ورود هواداران نفت برای این تیم تاثیر مثبتی دارد.

هوادار در 5 مسابقه قبلی خود 3 تساوی و 2 برد کسب کرده است. بنفش پوشان تا کنون جز شکست مقابل نفت نتیجه‌ای کسب نکردند و ساکت الهامی قصد دارد شکست دور رفت را جبران و طلسم هوادار را مقابل نفت بشکند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز