خبرگزاری کار ایران

روباه ها در خانه مقابل اورتون متوقف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۷۱۷

لسترسیتی در خانه مقابل اورتون به تساوی رضایت داد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های اورتون و لسترسیتی در چارچوب مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند.

لسترسیتی که در مسابقه رفت دو تیم 2-0 پیروز شده بود امشب هم مقابل تافی‌ها قدرتمندانه بازی را آغاز کرد اما برخلاف جریان مسابقه حریف در دقیقه 15 پیش افتاد.

خطای پنالتی روی دومنیک کالورت-لوین را این بازیکن به وسط دروازه لستر کوبید تا اولین گلزن این مسابقه باشد. گلزنی او بی پاسخ نماند و لستر تنها 3 دقیقه پس از گلزنی تیم میهمان نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

ارسال اشلی بارنس به محوطه جریمه پس از ضربه سر ووت فائس با فرصت طلبی چالار سویونجو همراه شد که شوت سرضرب پای راست او دروازه جوردن پیکفورد را باز کرد.

توپ ربایی جیمز مدیسون در میانه میدان و تصمیم گیری به موقع او برای ارسال پاس به عمق، جیمی واردی را جلوتر از دو مدافع میانی اورتون قرار داد. فرار مهاجم روباه‌ها با دریبل زنی پیکفورد در موقعیت تک به تک همراه بود و سپس در دقیقه 33 با یک ضربه پای چپ دروازه خالی حریف را باز کرد.

کالورت-لوین در دقیقه 44 فرصت بسیار مناسبی در فاصله یکقدمی دروازه داشت تا حساب کار را 2-2 کند اما ضربه بی دقت او با واکنش دنیل ایورسن بلوکه شد و تافی‌ها نیمه اول را با شکست 2-1 به رختکن رفتند. اورتون البته خوش شانس بود چراکه در دقیقه 9+45 ضربه پنالتی جیمز مدیسون توسط پیکفورد دفع شد.

اورتون برای جبران نتیجه وارد نیمه دوم شده بود و دوئل کالورت-لوین و ایورسن ادامه یافت. در دقیقه 52 مهاجم انگلیسی ضربه پای راستش با واکنش به موقع پای دروازه‌بان حریف دفع شد.

دقیقه 54 نهایتا تلاش اورتون برای دومین گل به ثمر نشست. سانتر مک‌نیل با ضربه سر سویونجو دفع شده اما پس از فرود در محوطه جریمه الکس ایوبی فرا رسید و با پای راست شوتزنی کرد تا ایورسن را مغلوب خود کند.

خروج به موقع جوردن پیکفورد در دقیقه 72 ارسال از سمت چپ محوطه جریمه را قطع کرد و مانع از فرصت طلبی جیمی واردی برای تغییر نتیجه بازی شد. او در دقیقه 80 اما دست به اقدام باورنکردنی زد.

پیکفورد تصمیم گرفت ارسال پشت مدافعان را جمع کند که خارج از محوطه جریمه توپ را لو داد و روی زمین افتاد. جیمی وارد در این صحنه به توپ رسید اما چرخش و ضربه پای راست او از سمت چپ محوطه در چارچوب جای نداشت و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

ایورسن در دقیقه 86 موجب حسرت طرفداران اورتون شد و شوت عبدالله دوکوره را درحالیکه دید مناسبی هم نداشت با دست راست دفع کرد و دروازه لسترسیتی را نجات داد.

در پایان این مسابقه حساس بین دو تیم پایین جدولی، لسترسیتی 30 امتیازی شد و در رده شانزدهم قرار گرفت. اورتون 29 امتیازی همچنان رده نوزدهم را در اختیار دارد و یک پله با قعر جدول فاصله دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز