خبرگزاری کار ایران

هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا

وایادولید 2 - اتلتیکو مادرید 5 ؛ پیروزی پرگل خارج از خانه روخی بلانکو

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۳۳۰

اتلتیکومادرید بازی خارج از خانه مقابل رئال وایادولید را با نتیجه 5 بر دو به پایان رساند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا امشب اتلتیکومادرید به مصاف رئال وایادولید رفت و با نتیجه ۵ بر 2 به پیروزی دست پیدا کرد.

این دیدار که در خانه وایادولید برگزار می‌‎شد که با برتری اتلتیکو در نیمه اول به پایان رسید. در واقع اتلتیکو در همان نیمه اول برتری‌اش را به حریف دیکته کرد. روخی بلانکو در دقایق 20، 24 و 38 توسط ناهوئل مولینا، خوزه ماریا خیمنز و آلوارو موراتا به گل رسید و در دقیقه 42 کایل لارین موفق شد یک گل به ثمر برساند تا بازی با نتیجه 3-1 در نیمه اول تمام شود.

در نیمه دوم اگرچه اتلتیکو نسبت به تفاضل گل اطمینان خاطر داشت حملات کمتری را روی دروازه وایادولید ترتیب داد و این موجب شد در دقیقه 74 فرصت طلبی سرجیو اسکودرو یکی دیگر از گل‌های خورده را جبران کند و او دومین گلزن میزبان در این مسابقه باشد.

وایالدولید اگرچه حداقل به کسب یک امتیاز امیدوار شده بود اما گل به خودی خواکین فرناندز در دقیقه 86 این فرصت طلایی را از آن‎‌ها سلب کرد. این گل اتفاقا برای اتلتیکو انگیزه‌ای شد تا تعداد گل‌های زده در این مسابقه را بیشتر کند و دقیقه 3+90 ممفیس دیپای روی پاس رودریگو دی پائول فرصت یافت تا پنجمین گلزن تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه در این مسابقه باشد.

بدین ترتیب اتلتیکو با این برتری 66 امتیازی شد و در رده سوم جدول فاصله با رئال مادرید را روی عدد 2 نگه داشت. وایادولید رده پانزدهمی هم همچنان 35 امتیاز دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز