خبرگزاری کار ایران

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی؛

در انتظار دربی جذاب پایتخت در فینال

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۲۹۰

برنامه مرحله نیمه نهایی جام حذفی و تقابل تیم های حاضر در این مرحله مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، روز گذشته دو تیم تهرانی استقلال و هوادار تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل حریفان خود به میدان رفتند که هر دو به سختی موفق شدند به ترتیب پارس جنوبی جم و استقلال ملاثانی را شکست داده و به جمع چهار تیم نهایی مسابقات صعود کنند. 

تکلیف دو تیم دیگر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز امروز مشخص شد. جایی که در یکی از مسابقات نساجی موفق شد به راحتی پیکان را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. همچنین در دیگر مسابقه مرحله یک چهارم نهایی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران موفق شد به سختی گل گهر سیرجان را شکست دهد و دیگر تیم حاضر در نیمه نهایی لقب بگیرد.

حالا به شکل کامل معمای نیمه نهایی جام‌حذفی ایران مشخص شده و بر این اساس سه تیم تهرانی استقلال، پرسپولیس و هوادار به همراه نساجی مازندران تیم‌های حاضر در این مرحله را تشکیل می دهند.

طی قرعه کشی انجام شده برای مرحله نیمه نهایی مشخص شد دو تیم پرسپولیس و هوادار باید به مصاف هم بروند و استقلال هم با نساجی مازندران تقابل خواهد کرد.

بدین ترتیب انتظار برای رویارویی سرخابی های پایتخت در این مرحله بی نتیجه ماند و دو تیم ممکن است در صورت صعود به فینال در مرحله پایانی با یکدیگر دیدار کنند.

دیدار‌های مرحله نیمه نهایی، سوم و چهارم خرداد برگزار می‌شود و دیدار فینال هم دهم یا یازدهم انجام خواهد شد.

 

هوادار - پرسپولیس

هوادار با ساکت الهامی دو هفته قبل شکست سنگینی مقابل استقلال تجربه کرد که حرف و حدیث های زیادی هم به همراه داشت و حالا این تیم به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده و باید به مصاف پرسپولیس برود.

ساکت الهامی با دو قهرمانی در جام حذفی با تراکتور و نساجی متخصص این تورنمنت لقب گرفته است و انگیزه زیادی هم برای سومین قهرمانی در این جام دارد تا کارنامه افتخاراتش را پربارتر کند.

در سوی مقابل پرسپولیس با یحیی گل محمدی شانس اصلی قهرمانی لیگ برتر است و نیم نگاهی هم به صعود به فینال جام حذفی دارد تا شانسش را برای دبل کردن امتحان کند. بدون شک پرسپولیس کار راحتی برابر هوادار نخواهد داشت.

 

استقلال - نساجی

نساجی و استقلال سال قبل یک مرحله زودتر از این به مصاف هم رفتند و در یک چهارم نهایی با هم تقابل داشتند و در آن مقطع که ساکت الهامی سرمربی تیم قائمهشری بود و توانستند آبی های تهرانی را در ضربات پنالتی شکست دهند.

حالا این بار دو تیم در شرایط متفاوت این بار در نیمه نهایی و برای رسیدن به فینال به مصاف هم خواهند رفت. نساجی سال قبل قهرمان جام حذفی شد و قصد دارد از عنوان قهرمانی خودش دفاع کند و استقلال هم که شانسش را برای قهرمانی لیگ برتر تا حد زیادی از دست داده قصد دارد تمرکزش را روی جام حذفی بگذارد و از مسیر راحت تری به جام برسد.

 

احتمال دربی در فینال؟

فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان استقلال و پرسپولیس را که روی کاغذ تیم‌های قوی تری به نظر می‌رسند برنده دیدار با هوادار و نساجی در نظر گرفت، کما اینکه در سال‌های قبل هم اتفاقات مشابهی شاهد بودیم که تیم‌هایی که انتظار کمتری از آنها می‌رفت شگفتی ساز جام حذفی شدند. با این وجود بازهم احتمال شکل گرفتن دربی در فینال زیاد است و می‌تواند اتفاق جذابی باشد.

با توجه به میزبانی استقلال از نساجی در نیمه نهایی و میهمان بودن پرسپولیس در برابر هوادار در صورت شکل گیری دربی، بازی به میزبانی پرسپولیس انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز