خبرگزاری کار ایران

با ادعای اکیپ؛

این سرمربی جانشین آلگری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۵۰۵

نشریه فرانسوی مدعی شد باشگاه یوونتوس پس از پایان همکاری با مکس آلگری، سرمربی مارسی را جذب خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر اینتر شکست خورد و از صعود به دور بعدی بازماند.

این نتیجه موجب شد تا شایعات پیرامون آینده مکس آلگری روی نیمکت بیانکونری دوباره قوت بگیرد. او از ابتدای فصل به دلیل نتایجی که کسب کرده مورد انتقاد قرار دارد.

اگرچه سرمربی ایتالیایی تیمش را به نیمه نهایی لیگ اروپا رسانده و با بازگشت 15 امتیاز کسر شده در رتبه سوم جدول رده بندی جای دارد اما گفته می‌شود آینده مطمئنی در باشگاه انتظار او را نمی‌کشد.

در همین رابطه نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد ایگور تودور، بازیکن و مربی سابق یووه یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم است و در صورت جدایی آلگری او به نیمکت بیانکونری نزدیک می‌شود.

ایگور تودور در پایان ماه مارس درخصوص احتمال سرمربیگری در یوونتوس به شوخی گفت:"شوخی می‌کنم، اما آیا شما واقعا به آنچه روزنامه نگاران می‌نویسند، اعتقاد دارید؟ مثلا خبرنگار سوال می‌کند و من نظر نمی‌دهم چون فردا مسابقه دارم. این بخشی از دنیای فوتبال است که ما در مورد همه چیز صحبت می‌کنیم."

این سرمربی 45 ساله در فرانسه هدایت مارسی را در دست دارد و این فصل آمار مناسبی هم برجای گذاشته است. تیم تحت هدایت او تا پایان هفته سی و دوم با کسب 67 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز