خبرگزاری کار ایران

آلگری:‌ مقابل اینتر خواب بودیم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۱۵

سرمربی یوونتوس از عملکرد شاگردانش در نیمه اول دیدار برابر اینتر انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا،‌ یوونتوس در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل اینتر یک بر صفر شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. 

در این بازی دوشان ولاهوویچ و مویزه کین مصدوم بودند و فدریکو کیه‌زا به عنوان شماره 9 کاذب بازی کرد اما نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند.

نیمه اول خواب بودیم

احساس کردم در نیمه اول به خصوص 15 دقیقه اول، ما خواب بودیم. از آن زمان به بعد بهتر بودیم اما به اندازه کافی شوت به سمت دروازه نداشتیم. اینتر یک تیم بسیار فیزیکی است. ما باید باتری‌ها را شارژ کنیم، زیرا چهار بازی از پنج بازی اخیر سری آ را باخته‌ایم، از کوپا ایتالیا حذف شده‌ایم و از فردا باید آستین‌ها را بالا بزنیم. در نیمه نهایی لیگ اروپا هستیم و باید از موقعیت خود در سری آ دفاع کنیم تا میلان و رم را پایین‌تر نگه داریم.

تغییر ترکیب

بین دو نیمه ترکیب را تغییر دادم چون اینتر عقب نشسته بود و طبیعی بود که حضور بیشتری در محوطه جریمه داشته باشیم. میلیک برای ریکاوری به زمان نیاز داشت، بنابراین با غیبت ولاهوویچ، من متقاعد شدم که کیه‌زا خوب کار خواهد کرد. او مطمئناً تلاش کرد، اما ما صبور نبودیم.

خط دفاعی

بونوچی خوب کار کرد، اما مطمئناً باید در حمله بهتر عمل می‌کردیم و نتوانستیم بازی را تغییر بدهیم. پیروزی در میلان آسان نبود و ما تا پایان تلاش کردیم. 

خط حمله

اگر می‌خواهیم در مسابقات پیروز شویم، باید سطح تمرکز و عزم‌مان را بهبود بیخشیم. عدم گلزنی ناامید کننده است چون 60 دقیقه مقابل تیم قدرتمند اینتر خوب بازی کردیم. 

عدم صعود به فینال

ناامید کننده است که در فینال کوپا ایتالیا حضور نداشته باشیم، اما ما باید آغوش‌مان را باز نگه داریم و با هر چیزی که در این فصل به سراغمان می‌آید،کنار بیاییم. بخشی از آن تقصیر خودمان است، زیرا یکشنبه یک گل گنگ مقابل ناپولی دریافت کردیم و همه شما بازی رفت را با اینتر دیدید. باید یاد بگیریم که از نظر ذهنی قوی و صبور باشیم، زیرا چرخ می‌چرخد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز