خبرگزاری کار ایران

هروی: مسئولان دغدغه‌های کاراته را برطرف کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۶۷۴

سرمربی تیم ملی کاراته خواستار توجه مسئولان ورزش برای حل مشکلات تیم ملی کاراته برای حضور موفق در رقابتهای پیش رو شد.

به گزارش ایلنا، سید شهرام هروی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی کاراته، اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات خوبی را شاهد بودیم و رقابت ها در سطح فنی خوبی برگزار شد اما کار زیادی داریم و باید تلاش کنیم تا در رقابت های قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته، افزود: بچه ها تمام تلاششان را می‌کنند تا به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند. در نهایت نیز قرار است نفرات اول و دوم هر وزن مستقیم به اردوی تیم ملی راه یابند و یک نفر هم اگر کادر فنی صلاح بداند راهی اردو خواهد شد.

وی درباره وضعیت داوری این مسابقات نیز گفت: سطح داوری ها خوب بود و مشکل خاصی از این بابت وجود نداشت. از مربیان و بازیکنان نیز تشکر می‌کنم که در جهت حفظ آرامش بازیکنان خود تلاش کردند تا رقابتها در شرایط خوبی برگزار شود. در مجموع مسابقات حاشیه‌ای نداشت و انتخابی به صورت شفاف برگزار شد.

هروی درباره حضور پیشکسوتان کاراته همچون شهاب سلطانی، مسعود رهنما، مسعود سیدی، علی کتیرایی... در سالن مسابقات، گفت: نقطه قوت ما همین بزرگان و پیشکسوتان کاراته هستند که در گذشته نیز در کادر فنی تیم ملی حضور داشته‌اند و همیشه یار و یاور تیم ملی بوده‌اند.

سرمربی تیم ملی کاراته درباره انتظارات از کاراته در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی، خاطرنشان کرد: کاراته همیشه جزو رشته‌های موفق ورزش ایران بوده و اینبار نیز این انتظار وجود دارد که بهترین عملکرد را داشته باشد. سال گذشته متاسفانه نتایج خوبی در قهرمانی آسیا بدست نیامد و امیدوارم بچه ها بهترین نمایش را داشته باشند و انتظارات به حق از کاراته برآورده شود. البته باید یکسری دغدغه‌های کاراته از سوی مسئولان ورزش حل شود تا بدون دغدغه عازم رویدادهای مهم پیش رو شویم که در همین راستا نیز رییس فدراسیون در حال پیگیری است.

منبع ايسنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز