خبرگزاری کار ایران

مربی هوادار: با جوانگرایی و تغییرات زیاد بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۷۸۵

مربی هوادار می‌گوید در بازی گل‌گهر با تغییرات زیاد و جوانگرایی به میدان خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، مصطفی صداقت مربی‌ هوادار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت : فردا با تیم خوب و با کیفیت گل‌گهر سیرجان بازی می‌کنیم. بعد از برگزاری بیست و شش هفته تیم‌ها به شناختی نسبی به هم رسیده‌اند. ما با توجه به جایگاه جدولی‌مان، هیجان و استرس جدول را نداریم ولی تیم حریف‌مان بازی برایش مهم است و دنبال کسب سهمیه آسیایی است. استراتژی خاص خودمان را داریم. امسال دو پروژه داشتیم که اولینش جایگاه‌مان در لیگ بوده و با عملکرد بازیکنان و کادر فنی تقریبا به هدف‌مان رسیدیم. پروژه دوم‌مان جام حذفی هست و پرتوان و پرامید آنجا ظاهر می‌شویم.

صداقت در مورد استرس نداشتن در لیگ اضافه کرد: گفتیم که استرس جدول را نداریم ولی اینطور نیست که بی تفاوت باشیم. جا دارد از بازیکنان با تجربه‌مان تشکر کنیم چرا که انقدر خوب و با کیفیت کار کردیم که الان می‌توانیم از جوان‌های‌مان استفاده کنیم. فردا تغییرات زیادی داریم و جوان‌های خوب و با کیفیت‌مان را در زمین می‌بینید. در بازی‌های قبل هم هر وقت فرصت شده آقای الهامی از آنها استفاده کرده است. دست‌مان بابت استفاده از جوان‌های خوب‌مان باز است. امیدوارم آنها جواب اعتماد کادرفنی را بدهند.

مربی هوادار در مورد اهمیت این بازی برای گل گهر و سایر تیم‌ها گفت: شما در این چندسال از آقای الهامی و سبک‌شان شناخت دارید. ایشان بازی به بازی برای‌شان مهم است. ما درگیر هیجانات جدول نیستیم اما بازی به بازی با توجه به اهداف آن مسابقه و کیفیت مدنظرمان جلو می‌رویم. بحث جوانگرایی هم بردی ما خیلی مهم است‌. شاید برای ما مهم نباشد اما برای باقی تیم‌های لیگ مهم است و سعی کردیم همیشه شرافتمندانه کار کنیم. می‌دانیم بازی فردا برای چند تیم مهم است و گل گهر هم می‌خواهد سه امتیاز را بگیرد و ما هدف‌مان اول این است که از دریافت گل جلوگیری کنیم. امیدوارم از نظر فنی بازی قابل قبولی باشد.

او در مورد تمرکزشان برای جام حذفی گفت: آقای الهامی همیشه جام حذفی برای‌شان مهم بوده است و امسال هم همینطور است. هر تیمی که به آن مرحله رسیده کیفیت خوبی داشته و در آن مورد به وقتش صحبت می‌کنیم.

صداقت در پایان راجع به مصدومان‌شان گفت: پورمحمد و مهدیخانی را به علت مصدومیت نداریم ولی پورقاز و خالدآبادی می‌توانند با نظر کادرفنی بازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز