خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی: روی مدار تمرکز باشیم، استقلال را می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۱۹

مربی گل گهر می‌گوید اگر این تیم متمرکز باشد، می‌تواند استقلال را در تهران شکست بدهد.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی، مربی گل گهر سیرجان، در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: آن چیزی که مشخص است اینکه فردا با تیمی بازی داریم که صاحب یک تشکیلات منسجم، تشکیلات مدرن، تیم تاکتیکی و فیزیکی با سرمربی قابل و خوب، باشگاهی با هواداران پرشور است که فردا ما هم لذتش را می‌بریم. فردا ما میهمان هستیم، ولی اینکه گرمای حضور هم‌وطنانمان را احساس می‌کنیم نقطه روشن این بازی است.

مربی گل گهر ادامه داد: از مسائل تراز مالی دو تیم که بگذریم، اما در تمام خطوط فوتبال تمام عیار را داریم و پیش‌بینی این شرایط را کرده‌ایم و تمرینات خوبی را زیر نظر آقای قلعه‌نویی داشتیم. تمرینات ریکاوری داشتیم به دلیل بازی سنگین زیر باران در سیرجان با تیم پیکان که انرژی مضاعفی را از تیم ما گرفت و تمرکزمان روی ریکاوری بود. در تمام خطوط جنگ فوتبالی تمام عیار داریم. فردا جنگ‌های تن به تن و خطوط است، اما نقطه تعیین‌کننده بازی فردا تمرکز است و آقای قلعه‌نویی تاکید زیادی روی آن داشت. باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا بتوانیم خواسته فنی و امتیاز کامل بازی را با بازیکنان خوب و تیم خوبی که داریم به دست آوریم.

او در مورد اتفاقات بد گذشته در بازی با استقلال گفت: سلسله اتفاقات را دیدیم اما تاکید آقای قلعه‌نویی این بوده که ما هیچوقت به گذشته برنگردیم و پشت سرمان را نگاه نمی‌کنیم. باید یک تیم متحد باشیم تا بازی فردا را با تمام توان انجام دهیم.

سرآسیایی ادامه داد: جاهایی که ایراد بوده سعی کردیم برطرف کنیم. آمار می‌گوید با کمترین امید گل، گل‌ دریافت کردیم و راهکارهایی برای این مسئله داشتیم، اما عمده آن به بحث تمرکز برمی‌گردد. باید صددرصد تمرکز را داشته باشیم.

او در ادامه راجع به حساسیت بازی با استقلال گفت: بازی با تیم خوب استقلال همیشه حساسیت خود را برای اعضای تیم و دو باشگاه دارد و این نکته روشن است اما این شرایط جدولی حساسیت‌های خودش را ایجاد می‌کند. آن چیزی که تعیین کننده این بازی است تمرکز بالای ماست و در نود و چند دقیقه بازی باید در همان مدار حرکت کنیم و با امتیاز کامل بیرون بیاییم.

او در مورد غایبان تیمش گفت: ما در بازیکنان، آقای علیزاده را نداریم و او بازیکن زحمتکش و درگیر بازی است و ما در یک ورزش بسیار سخت و آسیب‌پذیر کار می‌کنیم. علیرضا یکی، دو هفته دیگر به ما اضافه خواهد شد ولی متاسفانه هنوز در شرایط تمرین نیست و فقط خدا را شاکریم که از مصدومیت سنگین خارج شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز