خبرگزاری کار ایران

الهویی: بازی با ذوب‌آهن پرگل نمی‌شود/ به کیفیت و یکپارچگی تیم‌مان ایمان داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۰۴۳

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: به لحاظ فنی بازی با ذوب‌آهن به چند دلیل بازی سخت و دشواری خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سعید الهویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به لحاظ فنی بازی فردا برای ما به چند دلیل بازی سخت و دشواری خواهد بود. در طول هفته هم تمام تمرکز ما روی این موضوع بود، چون دلایلی وجود دارد که بازی سختی خواهیم داشت. اولین موضوع سبک و مدل تیم ذوب‌آهن است. تیم‌های آقای تارتار با یک مدل به خصوص بازی و معمولاً بازی را برای حریف سخت می‌کنند. معمولاً بازی‌هایی که یک طرف آن ذوب‌آهن قرار دارد خیلی بازی‌های پرگل و یک‌طرفه‌ای نمی‌شود، چون به لحاظ ساختار دفاعی کار را برای حریفش سخت می‌کند و ما درباره سبک بازی این تیم کار کردیم تا بتوانیم پیچیدگی تیم ذوب‌آهن را ساده کنیم.

وی ادامه داد: موضوع دومی که وجود دارد این است که متأسفانه ما در این هفته چند بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم. علی‌اصغر عاشوری و اریک بایناما را به دلیل محرومیت نداریم. تیکدری، علیزاده و تبریزی را هم به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت و با تعداد نفرات کمتری فردا مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیریم. هر چند که ما به کیفیت تیمی‌مان، وحدت و یکپارچگی تاکتیکی تیم‌مان ایمان داریم. فردا وظیفه داریم که عملکردی از خودمان به جای بگذاریم تا جای خالی بازیکنانی را که در کنارمان نیستند، پر کنیم. این بازی برای ما در چنین شرایطی پیش آمده است و سعی می‌کنیم از این چالش بگذریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در واکنش به این موضوع که «اشتباهات داوری خیلی از تیم‌ها را به دردسر انداخته و باعث شده است که باشگاه‌ها بیانیه صادر کنند، آیا این موضوع به ضرر لیگ نیست؟»، گفت: فکر می‌کنم بهترین راه برای اینکه این مناقشات زودتر به پایان برسد این است که هرچه زودتر VAR را بیاوریم. مطمئناً تمام اعضای جامعه فوتبال از این داستان استقبال می‌کنند تا بتوانیم بیشتر از زیبایی‌های فوتبال لذت ببریم. امیدواریم و رویکرد ما این است که بدون اینکه فشاری روی عملکرد داوری بگذاریم، تیم داوری بهترین عملکرد را داشته باشد. ما چه ببریم و چه ببازیم در انتهای بازی از کادر داوری تشکر خواهم کرد، چون آنها هم انسان هستند و جایی که اشتباهات سهوی باشد ما می‌گذاریم پای خصایص انسانی افراد و ما امیدواریم که تیم داوری فردا روز خوبی داشته باشد.

الهویی در پاسخ به این سؤال که موضعش درباره محرومیت‌هایی که برای بازیکن و مربی گل‌گهر پیش آمده است، چیست، خاطر نشان کرد: موضع من همان موضع باشگاه است و فکر می‌کنیم عدالتی که باید اتفاق می‌افتاد، رخ نداده است. هر چیزی که ما درباره آن صحبت کنیم غیر از اینکه غبار فضا را بیشتر کند، فایده‌ای ندارد. من به‌عنوان یک انسان خودم و خانواده‌ام مورد ظلم قرار گرفتیم و دیگر نمی‌خواهم ادامه دهم. ما تمرکزمان را روی این می‌گذاریم که فردا یک فوتبال زیبا انجام دهیم. هر نتیجه‌ای که پیش می‌آید وظیفه ما این است که یک فوتبال زیبا به مردم نشان دهیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گل‌گهر می‌تواند روند رو به رشد هفته‌های گذشته‌اش در بازی‌های خارج از خانه را مقابل ذوب‌آهن هم ادامه دهد، تصریح کرد: درست است که ما در بیرون از خانه تیم خوبی بودیم و این به خاطر یک توانایی بوده است که در بخشی از بازی ما وجود دارد و درباره آن می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد. ذوب‌آهن جزو تیم‌های است که ساختار منظم دفاعی دارد و بازیکنان دونده و پرتلاشی دارند. مطمئناً ما با رویکردی وارد زمین می‌شویم که بالاترین کیفیت را ارائه و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به اینکه شرایط کاری‌ همزمانش در تیم ملی و گل‌گهر تا پایان فصل چگونه خواهد بود، گفت: من تمام تمرکزم در طول هفته گذشته، امروز و فردا برای بازی ذوب‌آهن است تا بهترین عملکرد فنی را در بازی فردا داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز