خبرگزاری کار ایران

واکنش کاپیتان منچستریونایتد به انتقادات گری نویل

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۱۸

کاپیتان منچستریونایتد درباره کار با اریک تن هاخ و شرایط شیاطین سرخ صحبت کرده است.

به گزارش ایلنا، برونو فرناندز فشردگی مسابقات پایان فصل با منچستریونایتد را احساس نمی‌کند. هافبک پرتغالی در 47 بازی از 49 بازی یونایتد در این فصل حضور داشته و هنوز حداکثر 16 بازی تا پایان فصل باقی مانده است. با حضور در جام جهانی قطر، او فشار زیادی را متحمل شده است.

فرناندز به اسکای اسپورت می‌گوید:"زمانی که در اسپورتینگ بودم، همین موضوع وجود داشت. من یکی از اولین بازیکنان پرتغالی بودم که در یک فصل 56 بازی انجام دادم. در پایان تمرین، همیشه شوت‌های اضافی می‌زدم که دکتر فریاد می‌زد و به من می‌گفت که بیا داخل.

ما در آن زمان رافینیا را داشتیم، او اکنون در بارسلونا است و یک بار در پایان تمرین با من ماند، چند شوت زد و بعد از دو بازی مصدوم شد! دکتر به من گفت:"این تقصیر توست، تو آن‌ها را تحت فشار قرار دادی که کنار تو بمانند. حالا او مصدوم شده است.

من می‌توانم این کار را انجام دهم، من از نظر فیزیکی برای انجام آن آماده هستم. نمی‌دانم که آیا رازی در این مورد از پدر و مادرم دارم یا نه اما آن‌ها من را طوری ساختند که بتوانم برای هر بازی در دسترس باشم. امیدوارم تا پایان فصل در تمامی مسابقات باشم."

فرناندز پیام خود به اریک تن هاخ را بسیار واضح بیان کرده است:"من بارها به سرمربی تیم گفته‌‌ام که اینجا هستم تا کمک کنم؛ می‌خواهم راه حل باشم، نه مشکل. هر زمان که او به من برای بازی در پست دیگری نیاز داشته باشد، می‌داند که توانایی انجام این کار را دارم. او می‌داند که می‌خواهم به هر شکلی که ممکن است، به تیم کمک کنم. واقعاً از بازی به عنوان شماره 6 لذت بردم - در گذشته این کار را انجام داده‌ام اما در یونایتد این اولین بار بود. هر دو نتیجه(مقابل برنتفورد و اورتون) برای ما خوب بود بنابراین شما کمی بیشتر از آن لذت می‌برید.

کاسمیرو محروم شده، او شماره 6 اصلی و یکی از بهترین بازیکنان این فصل ما بود. ما باید در آن پست راه حلی پیدا می‌کردیم تا تعادل بیشتری به تیم بدهیم و مجبور شدم کمی بیشتر عقب بمانم تا با دفاع معقول به تیم کمک کنم. نتیجه مهم‌ترین چیز برای تیم و من است، بنابراین ما دو نتیجه خوب گرفتیم، بنابراین واقعاً از این موضوع راضی هستم."

فرناندز در پاسخ به این سوال که آیا متوجه نشدن واکنش‌های او - مانند تکان دادن بازو - با سوبرداشت همراه شده، پاسخ می‌دهد:"گاهی اوقات من از مرز‌ها عبور می‌کنم. این را می‌دانم. ممکن است در بازی اتفاق بیفتد و کنترل احساسات دشوار است. اما هرگز سعی نمی‌کنم به کسی بی احترامی کنم. همه ما جدی هستیم و می‌خواهیم برنده شویم. نحوه بازی و احساس من در بازی، علاقه‌ای که به آن دارم، این است که چگونه احساس بهتری داشته باشم و چگونه بیشترین تلاش را برای تیمم و باشگاهم انجام بدهم. به همین دلیل است که به این شکل بازی می‌کنم. همچنین از هفت سالگی اینطور بودم، نمی‌خواهم در مسابقه ببازم - من واقعاً رقابتی هستم و می‌خواهم برای ارائه بهترین‌های خودم تلاش کنم. و از دیگران هم می‌خواهم که بهترین باشند.

اگر کسی را در زمین می‌بینم و سعی می‌کنم چیزی به او بگویم، به این دلیل است که معتقدم او می‌تواند بهتر عمل کند. حتی گاهی اوقات می‌توانم به آن بازیکن نوعی اعتبار بدهم، اما در تلویزیون شما نمی‌توانید آن را ببینید."

شما تکان دادن بازوها را می‌بینید، اما این بدان معنا نیست که از کسی گلایه می‌کنید. این راهی است که شما گاهی اوقات می‌توانید برای توضیح احساسات از آن استفاده کنید. با حضور 75 هزار نفر در اولدترافورد، احساس کردن یا گوش دادن به دیگران دشوار است.  بنابراین شما باید با دستان خود ژست بگیرید."

فرناندز درباره نظرات گری نویل درمورد حرکاتش در زمین، اضافه می‌کند:"به نوعی آن را درک می‌کنم، اما نمی‌توانم آن را کنترل کنم. همه ما می‌دانیم که کارشناسان گاهی باید چیزی بگویند تا کار خود را حفظ کنند. همه ما باید با آن زندگی کنیم، اما برای من، این مهم است که هم تیمی‌هایم با آن مشکلی نداشته باشند. بیشتر چیزهایی که بعد از آن بازی گفته شد دروغ محض بود. چون من دستانم را تکان دادم، آن‌ها [فرض کردند] چیزی گفتم که به هیچ وجه نگفتم. کارشناسان همیشه می‌خواهند چیزی بگویند تا توجه و اعتبار بخرند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز