خبرگزاری کار ایران

برونو: تن هاگ می‌‎تواند منچستریونایتد را موفق کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۶۹۶

بازیکن پرتغالی منچستریونایتد از شیوه مدیریت "سخت گیرانه" اریک تن هاگ استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، برونو فرناندز از شیوه مدیریت "سخت گیرانه" اریک تن هاگ استقبال کرده و معتقد است که فلسفه "روشن" سرمربی هلندی می تواند منچستریونایتد را دوباره موفق کند.

فرناندز پیش از بازی دوستانه شنبه برابر استون ویلا در پرث به اسکای اسپورت گفت: "او قوانین خود را می خواهد، از ما چیزهای زیادی می خواهد و می خواهد که همه در یک تمرین کارهای مشابهی انجام دهند.

همه می‌دانند که باید به یک سمت فشار بیاورند و اگر نه، از تیم خارج خواهند شد. او نظم و انضباط را به ارمغان می آورد اما به بازیکنان نیز آزادی انتخاب می دهد. او قوانین خودش را دارد که باید از آنها پیروی کنیم اما او همچنین می خواهد مسئولیتی را به بزرگترها بدهد. او سخت‌گیر است، بسیار سخت‌گیر است، اما در عین حال، او مردی خوب و آسان برای گفتگو کردن است.

اگر همه بفهمند که ما باید قوانین را دنبال کنیم، آنچه را که مربی می‌خواهد و آنچه تیم می‌خواهد را دنبال کنیم، همه در یک مسیر خواهند بود، بنابراین این چیزی است که باعث موفقیت تیم می‌شود. او بسیار واضح است، بنابراین هیچ راهی برای فرار از آن وجود ندارد. حتی اگر انگلیسی را نمی‌دانید، می‌توانید نحوه بازی او را بفهمید، بنابراین فکر می‌کنم این برای ما واقعا مهم است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز