خبرگزاری کار ایران

تن هاگ: منچستریونایتد باید با بازیکنان مناسب تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۴۵۵

سرمربی تیم منچستریونایتد می‌گوید این تیم باید با جذب بازیکنان مناسب برای فصل جدید آماده شود.

به گزارش ایلنا، اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که اگر اولین فصل او در این باشگاه موفق باشد، خریدهای جدید "حیاتی" هستند.

این سرمربی هلندی که وظیفه نظارت بر بازسازی بزرگ در اولدترافورد را برعهده دارد، در طول تور پیش فصل تایلند و استرالیا اهدافش را مشخص کرده است.

تایرل مالاسیا تنها چهره جدید در سفری بود که با بازی دوستانه روز شنبه برابر استون ویلا در پرث به پایان رسید اما قراردادهایی برای کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز در روزهای اخیر بسته شد.

سرمربی یونایتد گفت: ما اریکسن را برای بخش هافبک به خدمت گرفتیم. ما واقعاً از این موضوع خوشحالیم. بله، من واقعاً از عملکرد بخش خط میانی و حمله خود در این لحظه راضی هستم اما همچنین می‌دانم که این فصل بازی های زیادی پیش رو است، مانند جام جهانی، بنابراین ما به گزینه های بیشتری نیاز داریم که در آن تیم خوبی داشته باشید.

و این فقط در مورد تیم نیست، شما نیاز به یک تیم خوب برای کسب نتایج مناسب در پایان فصل دارید. بنابراین ما باید تیم را حتی بیشتر تقویت کنیم و به اطراف خود نگاه می کنیم، اما همچنین به بازیکنان مناسب نیاز داریم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز