خبرگزاری کار ایران

فرناندز: خوشحال می‌شوم اگر رونالدو تصمیم به جدایی بگیرد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۸۶۳

برونو فرناندز می گوید که اگر کریستیانو رونالدو تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کند، برای او خوشحال خواهد بود.

به گزارش ایلنا، برونو فرناندز، ملی پوش 37 ساله پرتغالی به دنبال راهی برای خروج از اولدترافورد برای تضمین بازی در لیگ قهرمانان اروپا بوده اما در حالی که تنها 9 روز به پایان پنجره باقی مانده، نتوانسته حرکتی را تضمین کند.

فرناندز به Eleven Sports گفت: "گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد، اما کسی بهتر از کریستیانو نیست که در مورد آن صحبت کند. من ممکن است یک یا دو چیز بدانم، اما من کسی نیستم که آن را بگویم.

در حال حاضر او یک بازیکن یونایتد است، من در مورد آینده او نمی‌دانم، آیا او می‌رود یا نمی‌رود. همانطور که خودش گفت به زودی صحبت می کند و وقت خواهند داشت حرف ها و نظراتش را بشنوند.

فکر نمی‌کنم کسی تاکنون نشان داده که علاقه‌ای به ماندن کریستیانو وجود نداشته است. او می تواند در سطح بالایی ادامه دهد و گل های زیادی برای ما بزند اما این تصمیم اوست. ما باید به کاری که او می خواهد انجام دهد، هر کاری که می خواهد انجام دهد، احترام بگذاریم.

اگر قرار است بماند، ما از این بابت خوشحال خواهیم شد، اگر قرار است برود چون فکر می‌کند این برایش بهترین تصمیم است، من شخصا برای او خوشحال خواهم شد. مهم‌ترین چیز این است که او در بالاترین سطح خوب است و باعث افتخار کشور ما است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز