خبرگزاری کار ایران

گزارش: رئال مادرید و سندروم بی ثباتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۸۱۰

پادشاهی که اقلیمش یک روز فتح‌ می‌شود و روز دیگر فتح می‌کند مثل ملکه‌ای است که کندویش یک بار عسل هدیه می‌دهد و بار دیگر زهر را به خورد جنگل تحت سیطره‌اش می‌چشاند.

به گزارش ایلنا، این شاید درست‌ترین تعریف از رئال مادرید این فصل است.

تیمی که به هیچ‌وجه ثبات فصل قبل را ندارد و این را می‌توان از نتایج گاه و بی‌گاهی که چه در لیگ و چه در لحظات متفاوت بازی‌هایش در لیگ قهرمانان می‌گیرد، مشاهده کرد.

شمشیر دو لبه‌ تاکتیک‌های کارلتو روزی گردن خودش و یارانش را در بازی‌های لیگ می‌برد و روز دیگر یک به یک شاهرگ حریفانش را قیچی می‌کند.

روزی که لوس بلانکوس در قلعه‌ برنابئو ساق‌های بی‌رمقش را در باخت به بارسلونا در معرض دید هوادارانش قرار داده بود کمتر کسی فکر می‌کرد آن تیمی که اسپاتیفای نوکمپ را فتح کرده و یکی از دو طرف دوئل فینال کوپا دل‌ری است مادریدی‌ها باشند.

مثل بارسا رئال این فصل همان خواستگاهی است که بیشتر اوقاتی که ژاوی وارد آن رینگ شد با لگد به سر و صورت کارلتو و تیمش ضربه زد.

از ربودن سوپرجام از دستان مادریدیستاها در ریاض تا سلام نظامی فرانک کسیه در دقیقه 92 در کاتالونیا جلوی چشمان 97 هزار هوادار بلوگرانا همه و همه زخم‌هایی است که بارسا بر قلب قوهای سپید پایتخت نشانده است.

این نتایج تا جایی که آنچلوتی نخواهد تسویه حساب شخصی‌اش را بیرون بکشد نشان از تیم ضعیفی دارد که شاید فصلی بی جام را سپری کند.

اما ماجرا آنجایی داغ می‌شود که در یک شب جنون‌آمیز مادریدی‌ها چهار بار نوکمپ مملو از تماشاگر را به سکوت فرا می‌خوانند و با یک ضربه تمام کاخ آرزوهای ژاوی و یارانش را فرو می‌ریزند.

این نتیجه و صعود و به فینال کوپا که اوساسونا انتظار آنها را می‌کشد همه را بر این داشت که بازگشت یا همان ریمونتادای فصلی رئال مادرید فرا رسیده است و آنها آماده‌اند که تاریخ را از نو بنویسند.

اما درست در زمانی که همه انتظار یک دژاووی مجدد را از آنها داشتند در یک شبیخون عجیب و غریب باز هم لالیگا را به یک حریف دیگر به نام ویارئال واگذار کردند که یک آب یخ دیگر بر پیکره‌ هواداران‌شان در آستانه بازی حساس‌شان با چلسی در چمپیونز لیگ بریزند.

درست است که رئالی‌ها به عنوان تاجداران لیگ قهرمانان نشان داده‌اند که دی ان ای قهرمانی دارند و در آنجا ماجرا برای‌شان چیز دیگری است اما نگرانی روزهای تلخ دفاعی‌شان رهای‌شان نمی‌کند.

کابوس اشتباه مرگبار کورتوآ در آنفیلد که اگر هدیه‌ آلیسون به آنها نبود معلوم نبود که در این مرحله باشند یا نه. سندروم بی‌ثباتی در وینی جونیور و مصدومیت‌های متوالی کریم بنزما همه و همه خواب را از چشمان هواداران گرفته است.

تیمی که می‌خواهد تاریخ‌سازی کند باید از همان اول با ثبات باشد و رئال تا به اینجای فصل این را نشان نداده است.

فتح میدان استمفوردبریج شهر لندن فقط و فقط با یک بنزمای آماده در ماه رمضان یا همان کریم تایم و دستان همیشه چسبناک تیبو فراهم خواهد شد. و حالا هواداران رئال منتظر پیشروی دوباره در لیگ قهرمانان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز