خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: رودریگز فصل آینده جزو تیم اصلی رئال مادرید خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۹۰

کارلو آنچلوتی فاش کرد که آلوارو رودریگز فصل آینده به تیم اصلی رئال مادرید خواهد پیوست.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی تایید کرد که آلوارو رودریگز فصل آینده به تیم اصلی خواهد پیوست. مهاجم 18 ساله روز شنبه در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید گل تساوی دیرهنگام را به ثمر رساند.

سرمربی ایتالیایی پس از بازی تایید کرد که تحت تأثیر این نوجوان قرار گرفته و او را در فصل آینده در تیم اصلی ادغام خواهد کرد. او گفت: "آلوارو تمام کیفیت خود را در بازی‌های کمی که انجام داد نشان داده است. برای فصل آینده، او در ترکیب اصلی تیم خواهد بود.

او در ضربات سر بسیار قوی است و به خوبی توپ را کنترل می‌کند. ایده این است که او فصل آینده در تیم اصلی خواهد بود و با رائول مدیریت خواهم کرد که او در پایان فصل چه اندازه بازی خواهد کرد."

ملی پوش زیر 20 سال اروگوئه در تابستان 2020 از خیرونا به رئال مادرید کاستیا پیوست. آلوارو در این فصل 16 بازی در لیگ برتر انجام داده و در این مدت 5 گل به ثمر رسانده است.

او اولین بازی خود را در لالیگا در جریان پیروزی 2 بر صفر خارج از خانه مقابل اوساسونا در هفته گذشته انجام داد و اولین بازی او برابر اتلتیکو در واقع دومین بازی در لالیگا بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز