خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی سرمربی تیم ملی برزیل می‌‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۷۲۴

دروازه بان منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی دوستانه مقابل مراکش ، نظرات خود را در مورد اینکه چه کسی می‌تواند سرمربی جدید برزیل باشد، به اشتراک گذاشت.

به گزارش ایلنا، پس از تصمیم تیته برای کناره گیری به دنبال یک دوره ناامیدکننده جام جهانی 2022، برزیل بدون سرمربی دائمی باقی مانده است.

آنچلوتی و رئال مادرید هر دو اخیراً گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه این سرمربی 63 ساله می‌تواند سانتیاگو برنابئو را برای سرمربیگری سلسائو ترک کند رد کرده‌اند، اما ادرسون می‌گوید که هم تیمی هایش درباره احتمال حضور این مرد ایتالیایی صحبت کرده‌اند.

دروازه بان منچسترسیتی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "در مورد این موضوع با کاسمیرو، وینیسیوس جونیور، [ادر] میلیتائو صحبت می‌کردم. احتمال زیادی وجود دارد که او بیاید. فقط به رزومه او نگاه کنید. ما به زودی می‌دانیم که آیا او اینجا خواهد بود یا نه. امیدوارم بتوانیم سریعاً یک مربی جدید داشته باشیم. من هم این انتظار را دارم زیرا حدس و گمان های زیادی وجود دارد. آیا این یک مربی برزیلی است یا یک مربی خارجی؟ ما همچنین در آن مرحله از اضطراب زندگی می‌کنیم."

آنچلوتی تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد و قبل از شکست روز یکشنبه در الکلاسیکو مقابل بارسلونا گفت که خوشحال است که "مادام العمر" در این باشگاه بماند. با این حال، تردیدهایی در مورد آینده او در مادرید وجود دارد و اگر نتواند در این فصل یک جام مهم را بالای سر ببرد، ممکن است تحت فشار قرار گیرد.

لوس بلانکوس اکنون با 12 امتیاز کمتر از بارسلونا در لالیگا، یک بر صفر مقابل تیم ژاوی در نیمه نهایی کوپا دل ری قرار دارد و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می‌رود.

سلسائو در حال حاضر خود را برای بازی دوستانه بین المللی مقابل مراکش در روز شنبه آماده می‌کند. رامون منزز سرمربی تیم زیر 20 سال هدایت این تیم را در این بازی بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز