خبرگزاری کار ایران

ماجدی: باید به فرمول واحدی درباره تیم ملی امید برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۶۹۷

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید کنار هم در رابطه با تیم ملی امید به فرمول واحدی برسیم و امیدوارم تا پایان فروردین ماه این اتفاق رخ دهد.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی در خصوص اینکه قرار است سرمربی تیم ملی امید تا پایان فروردین اعلام شود، اظهار داشت: امروز در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بحث های زیادی شد. صحبت های اصلی را اصولی انجام داد. قرار شد در حداقل زمان کادر فنی این تیم مشخص شود. 

وی افزود: تیم ملی امید هم فقط در فیفادی‌ها می‌تواند تمریناتش را برگزار کند. اینکه دوستان می‌گویند دیر شد درست است. کادرفنی باید زودتر تشکیل شود و برنامه‌هایش را بدهد بهتر است. سعی می‌کنیم این اتفاق بیفتد.

ماجدی در مورد اینکه ممکن است حسرت المپیک بازهم تکرار شود، عنوان کرد: باید هم مسائل داخلی فدراسیون، هم رابطه با کمیته ملی المپیک و هم انتخاب سرمربی را در نظر بگیریم. زمان می‌برد. نه اینکه نخواهیم کار کنیم. باید کنار هم به فرمول واحدی برسیم. ان‌شاالله تا پایان فروردین این اتفاق می‌افتد.

وی در مورد وضعیت رحمان رضایی، گفت: من اطلاع ندارم. کاری نیست که ما اطلاع داشته باشیم. طبق اساسنامه انتخاب سرمربی با پیشنهاد رئیس فدراسیون و تصویب اعضای هیات رئیسه است. بعد از آن کادر فنی را سرمربی با رئیس فدراسیون هماهنگ می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز