خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت انتخاب جانشین مهدوی کیا در تیم امید ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۵۸۴

جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در شرایطی به پایان رسید که هواداران فوتبال در انتظار مشخص شدن نام سرمربی تیم المپیک ایران نیز بودند که این انتظار بی نتیجه ماند.

به گزارش ایلنا، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال با تایید این خبر که امروز در نشست هیات رئیسه پیرامون سرمربی تیم ملی امید صحبت شد، گفت:« مهدی تاج و اعضای هیئت رئیسه نقطه نظراتی داشتند. باید تعاملی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون برای تشکیل این تیم برقرار شود، درست مشابه سرمربی تیم ملی بزرگسالان. بنا شد که رئیس فدراسیون پیشنهادهایش را بیاورد تا گزینه‌های مدنظر مورد بررسی قرار بگیرد و مذاکرات صورت بگیرد.»

سخنگوی فدراسیون فوتبال هم چنین از تعامل این فدراسیون با کمیته ملی المپیک برای انتخاب سرمربی تیم امید خبر داد و گفت:« تعاملی با کمیته المپیک صورت گرفت و فدراسیون نکته‌ای ندارد. قطعاً با هماهنگی‌ها به جمع‌بندی می‌رسیم. بحثی که در هیئت رئیسه شد و منطقی بود وصل بودن زنجیره‌وار تیم‌های ملی است، چرا که محصول بازیکنی که در تیم نوجوانان آماده می‌شود مقطعی برای تیم جوانان، سپس برای تیم امید و در ادامه به بزرگسالان می‌رود. قطعاً تیم امید باید تعاملی با تیم بزرگسالان داشته باشد و هم‌سنخی‌ها و همگن‌ها باید بین فضای کادر فنی تیم ملی و تیم شکل بگیرد تا تعامل صورت بگیرد. این کار باعث رد و بدل شدن بازیکنان امید به تیم بزرگسالان می‌شود.»

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید به دنبال هماهنگی هایی با امیر قلعه نویی هم هست تا بین سرمربی تیم امید و تیم ملی تعامل به وجود بیاید. تیم امید در مسابقات پیش رو باید به مصاف حریفان خود در بازی های مقدماتی المپیک برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز