خبرگزاری کار ایران

مناف هاشمی: فقط زمان را درباره تیم امید از دست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۵۹۵

دبیرکل کمیته ملی المپیک بار دیگر نسبت به شرایط تیم ملی امید از فدراسیون فوتبال گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، مناف هاشمی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید کشورمان، اظهار داشت: آخرین موضوعی که در جلسه امروز هیات اجرایی مختصر بحث شد، مربوط به فدراسیون فوتبال بود. رئیس کمیته ملی المپیک، من، جامعه المپیکی ایران و همه ورزشکاران و فوتبالدوستان داشته دارند با پیشنهادی که رئیس کمیته داد و حدود ۲ ماه و نیم و ۳ ماه از آن می‌گذرد، عکس العمل مشخص و تصمیماتی بگیرند که بتواند جامعه فوتبال ایران را قانع کند.

وی ادامه داد: با سطحی که امروز فوتبال ایران دارد می‌توانیم پس از حدود ۲۰ سال در بازی‌های آسیایی به جایگاه برسیم. البته باید زودتر از این تصمیم می‌گرفتیم. از روزی که تیم جدید در کمیته ملی المپیک مستقر شد، این دغدغه و درخواست ما بود ولی با وجود اینکه ۳ جلسه حضوری با رئیس و عزیزان فدراسیون فوتبال داشتیم و به توافق هم رسیدیم اما متاسفانه هنوز اطلاع نداریم دلایل روشن چیست.

دبیرکل کمیته ملی المپیک عنوان کرد: دوستان اقدامی نکرده‌اند و امیدوار هستیم پیرو تصمیم امروز هیات اجرایی خودشان در فدراسیون فوتبال پاسخگو باشند. همه اعضای هیات اجرایی از من خواستند امروز این موضوع را اعلام کنم و این انتظار افکار عمومی را ان‌شاءالله عزیزان در فدراسیون فوتبال به اصحاب رسانه پاسخگو باشند.

هاشمی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال برای ما با والیبال یا کشتی تفاوتی ندارد. به هر حال یک فدراسیون است. یک نفر به عنوان رئیس فدراسیون براساس برنامه و اهدافی در مجمع انتخاب می‌شود. هم اهدافی که برای خودشان تعیین می‌کنند و با هیات رئیسه و هیات اجرایی خودشان می‌بندند و هم اهدافی که برای مردم کشورشان مطالبه‌گری است. مجمع هم از آن‌ها این توقع را دارد.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است ما هم به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در کنار فدراسیون‌ها هستیم و واقعا انتظار و خواسته‌ای که رسانه‌ها دارند ما هم داریم. در حال حاضر هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم به جز اینکه رسانه‌ها باید به ما کمک کرده و مطالبات عمومی مردم را از رئیس فدراسیون فوتبال بخواهند. بگویند واقعا برنامه‌ شما چیست؟ شاید بگویند ما اصلا بازی‌های آسیایی را قبول ندارند. در این صورت چرا برای تیم امید هزینه و این تیم را ثبت نام کنیم. حتما دلیلی برای حرف خودشان دارند که اصلا من نمی‌دانم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک اضافه کرد:  به همین خاطر واقعا بیشتر از این نمی توانم صحبت کنم و نظری هم ندارم‌. امروز هم به عنوان دستور جلسه در هیات اجرایی صحبت شد و همه اعضای هیات اجرایی این گله و اعتراض دارند. ۱۱ نفر این هیات نماینده همه فدراسیون‌های ایران هستند.  این انتظار به جا و به حقی است که از طرف جامعه ورزش و مردم ایران مطالبه می‌شود. من هم به عنوان سخنگو مطرح کرده و به عنوان یک عضو اینجا حضور دارم.

هاشمی خاطرنشان کرد: به همین دلیل انتظار داریم و امیدوار هستیم اگر دوستان نکته، مطلب و نیاز به یک برنامه جدیدی دارند یا در مورد فرد پیشنهادی کمیته ملی المپیک نظر و نکته‌ای دارند، مکتوب به ما اعلام کنند تا جلسات مجدد بگذاریم زیرا با این وضعیت زمان را از دست می‌دهیم. ۳ ماه است این بحث را مطرح می‌کنیم‌. فوتبال کشور ما می‌توانست ۶ ماه قبل از بازی‌های آسیایی خودش را آماده کند و ما هم ۸_۷ ماه قبل بحث را مطرح کردیم.

وی افزود: الان حدود پنج ماه به بازی‌ها زمان داریم. البته اگر دوستان به نکته واحدی برسند هنوز هم دیر نیست زیرا در باشگاه‌هایمان در حوزه نوجوانان و جوانان ورزشکارانی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. الان هم سرمربی تیم بزرگسالان مشخص شده و من هم به امیر قلعه‌نویی که از دوستان خیلی خوب ما است تبریک می‌گویم. به نظر می‌توانیم به یک توافق فوری برسیم و به همین دلیل این انتظار هیات اجرایی را مطرح کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز