خبرگزاری کار ایران

آغاز شور فوتبالی: سوت لیگ برتر در سال نو‌ با جنگ‌های بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۵۰

مسابقات لیگ برتر فوتبال پس از فیفادی امروز مجددا آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسابقات لیگ برتر فوتبال خلیج فارس روز بیست و دوم اسفندماه در هفته بیست و سوم متوقف شد و قبل از فرا رسیدن فیفادی مارس سپاهان اصفهان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

پس از ۱۷ روز، امروز مجددا مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود. در هفته بیست و چهارم امروز چهار مسابقه‌ برگزار می‌شود و چهار دیدار هم روز آینده به انجام می‌رسد.

در فاصله ۷ هفته مانده تا پایان فصل جاری رقابت‌ها، کورس کسب عنوان قهرمانی بسیار نزدیک دنبال می‌شود. پس از سپاهان ۴۹ امتیازی، استقلال ۴۶ امتیازی حضور دارد که یک پله و یک امتیاز بالاتر از پرسپولیس است. 

درحالیکه گل گهر سیرجان پنج امتیاز از پرسپولیس رده سومی عقب‌تر است اما یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی در نظر گرفته می‌شود. مس رفسنجان، تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک به ترتیب در رده‌های بعدی ایستاده‌اند که از مرز ۳۰ امتیاز گذشته و جایگاه مطمئنی فعلا در جدول دارند.

در میانه جدول رقابت بسیار نزدیک‌تر است. از مس کرمان رده چهاردهمی تا فولاد رده هشتمی تنها ۸ امتیاز فاصله است. پس از فولاد به ترتیب، ذوب آهن اصفهان، هوادار تهران، نساجی مازندران، ملوان بندرانزلی و پیکان بالاتر از مس ایستاده‌اند. 

دو تیم نفتی لیگ هر کدام ۱۳ امتیاز کسب کرده که نماینده آبادان به دلیل تفاضل گل بالاتر در رده پانزدهم قرار دارد و نماینده مسجد سلیمان در قعر جدول جای گرفته است.

برنامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه 10 فروردین 1402

مس کرمان – آلومینیوم اراک / ساعت 20

ملوان – هوادار / ساعت 20:15

مسجد سلیمان – تراکتور / ساعت 20:15

پیکان – فولاد / ساعت 20:30

جمعه 12 فروردین 1402

نساجی – گل گهر سیرجان / ساعت 20

سپاهان – صنعت نفت / ساعت 20:15

استقلال – ذوب آهن / ساعت 19:30

مس رفسنجان – پرسپولیس / ساعت 22:15

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز