خبرگزاری کار ایران

کونسیسائو: چرا مدام از من و طارمی انتقاد می‌کنید؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۶۸

سرمربی تیم پورتو نسبت به اتفاقات و انتقادات علیه خودش و مهاجم ایرانی تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سرجیو کونسیسائو، سرمربی جوان و آینده‌دار پورتو بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با شکستن سکوتش، برخی افراد را محکوم کرد که به نظر او، بی‌وقفه از بازیکنان و مربی تیم انتقاد می‌کنند: «تیم ما اغلب در میان سکوت من در خصوص سر و صداهایی که در فوتبال وجود دارد، کارش را انجام می‌دهد. تاکنون هر کاری که در اینجا و برای پورتو انجام داده‌ایم، با بازیکنانی بوده که 30 درصد آنها را از تیم B پورتو در اینجا جمع کرده و 40 درصد بازیکنان را نیز از تیم‌های متوسطی مانند پاسوس ده فریرا، سانتاکلارا، فامالیسائو، ریوآوه و... بوده است. بعد می‌گویند که شایستگی ما صفر بوده است. آن‌ها مدام از اوتاویو صحبت می‌کنند یا می‌گویند طارمی خودش را روی زمین می‌اندازد یا سرجیو کونسیسائو یک هولیگان است. انگار که من، اوتاویو و طارمی دردسرساز هستیم.»

کونسیسائو گفت: «پنج سال و نیمی که من اینجا در پورتو پشت سر گذاشتم، بسیار سخت بوده است. سال‌هاست که باید قانون فیرپلی مالی را رعایت کنیم، بدون اینکه بتوانم هیچ بازیکنی را انتخاب و به تیم اضافه کنم.

باید برای متعادل شدن حساب‌ها بازیکنانم را بفروشم. در فوتبال پرتغال همه باید به شایستگی پورتو در پنج سال گذشته و قهرمانی‌هایی که کسب کرده پی ببرند. این واقعاً کار سختی است و خیلی‌ها از این موضوع بی‌اطلاع بوده‌اند. مرا به خاطر طغیانم در نشست خبری ببخشید!»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز