خبرگزاری کار ایران

درخشش مهاجم پورتو زیر ذره بین نشریه اسپانیایی: شماره 9 ایده آل یعنی طارمی!

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۹۱۱

مهدی طارمی شب گذشته عملکرد درخشانی را به اجرا گذاشت و مورد توجه نشریه اسپانیایی مارکا قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، مهدی طارمی با پورتو کامبک بزرگی داشته است. پس از یک جام جهانی مناسب در قطر به همراه ایران، این مهاجم در اولین بازی لیگ پس از استراحت، در پیروزی 5-1 پورتو مقابل آروکا هت تریک کرد.

مهاجم ایرانی در آخرین دیدار جام جهانی با هدایت کارلوس کی روش دو گل برای تیمش به ثمر رساند.

او دو بار مقابل انگلیس گلزنی کرد، دروازه بان ولزی را در دومین بازی خود در مسابقات اخراج کرد و علیرغم عدم صعود 'شاهزاده های ایرانی'، تیمش را در بازی پایانی مرحله گروهی مقابل ایالات متحده رهبری کرد.

پس از از سرگیری لیگ پرتغال، طارمی سه گل به ثمر رساند و به خوبی نشان داد که «شماره9» بودن دقیقا چگونه است.

هوش و کیفیت

اولین گر پس از اجازه دادن به پاس کم ارتفاع از جناح چپ به دست آمد. مهاجم ایرانی به خوبی با توپ تماس برقرار کرد و گل اول را به ثمر رساند.

تعریف شماره '9'

گل دوم نمونه‌ای از یک گل از یک مهاجم هدف ایده‌آل بود که به دنبال پاس پشت دفاع آروکا، قدرت بدنی و حفظ موقعیت با دفاع میانی و ضربه قبل از خروج دروازه بان بود.

فرصت طلب

آخرین گلی که این مهاجم به ثمر رساند پس از اشتباه باسو در دفاع به ثمر رسید. مدافع میانی کنترل توپ را اشتباه انجام داد و باعث شد توپ در نهایت به طارمی برسد که در اثر سقوط، به توپ ضربه زد و در نهایت سومین گل را به ثمر رساند.

یک ضربه تا "پوکر"

او توانست گل چهارم را هم به ثمر برساند، اما ضربه او در نهایت به ساق پا اوپوکو برخورد کرد و مسیر توپ را تغییر داد. توپ وارد دروازه شد، اما لمس ضربه به مدافع میانی باعث شد تا به عنوان گل به خودی حساب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز