خبرگزاری کار ایران

خطیبی: امیدوارم تیم ملی با قلعه‌نویی قهرمان آسیا شود/ قطعاً به لیگ برتر بازخواهم گشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۷۷۶

مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: قطعا به لیگ برتر فوتبال و سرمربیگری بازخواهم گشت.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در حاشیه مراسم برترین‌های سال فوتسال گفت: قطعا به لیگ برتر بازمی‌گردم. در این مدت 2 پیشنهاد لیگ برتری داشتم و یک پیشنهاد از لیگ دسته اول که به این رقابت اصلا بازنمی‌گردم. احتمال دارد در چند روز آینده به لیگ برتر فوتبال بازگردم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آخرین خاطره قلعه‌نویی از تیم ملی خراب شدن پنالتی خطیبی در بازی با کره جنوبی بود و حالا او به هدایت تیم ملی بازگشته، اظهار داشت: اولین نفر هم من به او تبریک گفتم. قلعه‌نویی یکی از بهترین مربیان در تاریخ فوتبال ایران است. حقش هم بود که سرمربی تیم ملی فوتبال شود. در آن دوره نیز که نیز برکنار شد، من معتقدم حقش این نبود. به او ظلم شد و آن تیم می‌توانست قهرمان آسیا شود. امیدوارم این سری به حقش برسد و قهرمان آسیا شود. امیدوارم که قدر او را بدانیم و از او حمایت کنیم.

خطیبی اظهار داشت: من معتقدم که آن امکانات و پشتوانه‌ای که فدراسیون برای مربیان خارجی تدارک دیده بود را برای قلعه نویی انجام دهد، من مطمئن هستم که او موفق خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا جانشین قلعه نویی در گل‌گهر خواهد شد، ادامه داد: مربیگری چیزی نیست که آن را بتوان پیش‌بینی کرد. من در چند روز اخیر 2 پیشنهاد داشتم ولی تمرکزم الان برای مس سونگون است و اگر اتفاق خوبی بیفتد و اگر جایی به من پیشنهاد دهد که بدانم، می‌توانم موثر ظاهر شوم، آن پیشنهاد را قبول می‌کنم.

خطیبی تصریح کرد: من الان که مدیرعامل شدم، کارم نبود ولی احساس کردم که می‌توانم در اینجا موثر ظاهر شوم. توانستم در اینجا تجربه‌ای کسب کنم و خداراشکر با قهرمانی هم به اتمام رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز