خبرگزاری کار ایران

مرحله مقدماتی قهرمانی فوتبال جوانان بانوان - بنگلادش

جهان نجاتی: دو تعویض اجباری داشتیم/ بنگلادش از میزبانی خود نهایت استفاده را می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۹۲

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان پس از پیروزی تیمش برابر ترکمنستان گفت: بازیکنانم در این دیدار تلاش کردند تا مزد زحمات تمریناتشان را بگیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی جوانان گفت: تمرینات مداوم و دو بازی برابر ازبکستان و اردن باعث شد تا در این دیدار با قدرت و تلاش بالای بازیکنان پیروز شویم.

وی ادامه داد: تیم ترکمنستان خوب بازی کرد اما ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم تسلط کامل داشتیم. این تیم نمایش مناسبی داشت ولی ما از موقعیت های خود استفاده کرده و در نهایت توانستیم با نتیجه 7 بر یک پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در ادامه گفت: دو تعویض اجباری در دقایق 12 و 18 بازی باعث شد تا آنطور که می خواهیم تا دقایقی بازی پیش نرود و بازیکنانی که به دلیل تعویض وارد زمین بازی شدند ،باعث شد تا روند بازی آنطور که می خواهیم نباشد.

جهان نجاتی در پایان گفت: این دیدار برای ما تمام شده و از اکنون باید به فکر بازی مقابل بنگلادش باشیم. برنامه های مختلفی را برابر این تیم خواهیم داشت و در کلاس های تئوری نکاتی را به بازیکنان گوشزد خواهیم کرد تا مقابل میزبان عملکرد خوبی را داشته باشیم. بدون شک این تیم از میزبانی نهایت استفاده را می کند. امروز حدود 200 تماشاگر در استادیوم حضور داشتند و بازیکنانم تا به حال تجربه حضور این تعداد تماشاگر را نداشته اند. مطمئنا در روز بازی استادیوم مسابقات پر از تماشاگر خواهد بود که امیدوارم جو استادیوم و شرایط مناسب باشد. هدف ما موفقیت تیم ملی فوتبال بانوان است که با تلاش و پشتکار به آن خواهیم رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز