خبرگزاری کار ایران

جهان نجاتی: باید بهترین نتیجه را در بنگلادش کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۱۳

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 20 سال درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از اعزام به داکا به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان درباره آمادگی ملی پوشان و حضورشان در رقابتهای مقدماتی قهرمانی فوتبال زیر20 سال آسیا در بنگلادش گفت: تیم آماده ای را به مسابقات بنگلادش اعزام می کنیم. خوشبختانه تمرینات مداوم و مستمری را طی 8 روز گذشته برگزار کرده و ملی پوشان در شرایط مناسبی قرار دارند.

وی در ادامه بیان کرد: در کمپ تمرینی تهران یک دیدار دوستانه با تیم ملی نوجوانان برگزار کردیم که این امر کمک بسزایی به بازیکنان کرد. پس از تورنمنت دوستانه در اردن که با یک برد و یک تساوی به تهران بازگشتیم، تمرینات تیم را بلافاصله آغاز کرده تا بازیکنان از شرایط آمادگی دور نمانند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: در کلاس های تئوری نکاتی که بازیکنان برابر بنگلادش و ترکمنستان باید رعایت کنند و از نقطه ضعفهایشان استفاده کنیم را مطرح کرده و در تمرینات نیز نکات مختلفی را بیان کردیم. وضعیت بازیکنان خوب است و امیدواریم با افزایش روحیه این تیم نتایج خوبی در مسابقات فوق بگیریم.

وی افزود: از فدراسیون و کمیته بانوان تشکر می کنم که شرایط خوبی را برای این تیم فراهم کردند تا بتوانیم به مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا اعزام شویم. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین عملکرد را داشته و به مرحله بعدی رقابتها صعود کنیم.باید بهترین نتیجه را در بنگلادش کسب کنیم.

جهان نجاتی در پایان گفت: تمرینات مستمر و جلسات آموزشی را برای بازیکنان برگزار کرده و حضور در اردن و انجام دو بازی دوستانه به آمادگی تیم کمک بسزایی کرده است. همانطور که میدانید تیم ها مرتبا در تمرین و مسابقات بوده و دیگر نمیتوان هیچ تیمی را دست کم گرفت. بازیکنان تیم ملی بسیار با انگیزه بوده و با تلاش شان به همراه برنامه ریزی دقیق کادر فنی سعیمان را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را به ثبت برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز