خبرگزاری کار ایران

حیدری: استقلال مانند بارسلونا گواردیولا بازی می‌کند/ میرزایی می‌تواند بیشتر بازی کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۱۲

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید واقعا تیم ما مانند بارسلونای گواردیولا بازی می‌کند.

به گزارش ایلنا،‌ خسرو حیدری پس از برتری دو بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل گل گهر اظهار داشت: بازی خیلی مهمی بود. می‌دانستیم گل گهر تیم خیلی خوبی است. امیر قلعه‌نویی تیم خیلی خوبی ساخته و می‌دانستیم بازی سختی داریم. اکنون باید همه تیم‌ها به استقلال با فوتبالی که ما بازی می‌کنیم احترام بگذارند. هیچ تیمی مثل استقلال اکنون مالکیت توپ ندارد. شاید اغراق باشد، اما واقعا تیم ما مانند بارسلونای گواردیولا بازی می‌کند.

وی افزود: وقتی با تمام مربیان بیرون هم صحبت می‌کنم همین را می‌گویند. تیم ما واقعا خیلی خوب بازی می‌کند و فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم. برای گل گهر احترام زیادی قائل هستم، اما در همان 20 دقیقه‌ اول باید 3-2 گل می‌زدیم و کار را تمام می‌کردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گل نزدن آبی‌پوشان دردقایق ابتدایی بازی با نساجی هم اتفاق افتاد، گفت: در بازی با نساجی باید دست‌کم 8-7 گل می‌زدیم ولی موفق به این کار نشدیم. امروز هم فکر می‌کنم که استقلال طلسم شده بود، اما خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی به بازی برگردیم و درنهایت هم توانستیم با همان پنالتی برنده شویم.

حیدری در خصوص اینکه آیا پنالتی استقلال درست بود و آیا این صحنه را دیده‌اند، گفت: بله ما این صحنه را دیدیم و پنالتی بود. داور دید خیلی خوبی داشت. هفته قبل هم پنالتی‌ای داشتیم که باید صد درصد اعلام می‌شد. سه کارشناس گفتند که صحنه استقلال مقابل نساجی روی مهدی قائدی پنالتی بود، اما متأسفانه داور آن بازی پنالتی را نگرفت. با این وجود داور بازی امروز خوب صحنه را دید.

وی در خصوص دیدارهای سخت آتی استقلال پاسخ داد: واقعا باید بچه‌های ما قدر خودشان را بدانند. بهترین فوتبال لیگ را بازی می‌کنند. می‌توانیم همه بازی‌ها را ببریم فقط باید تمرکز داشته باشیم. گلی هم که امروز خوردیم به دلیل تمرکز نداشتن بازیکنان بود. در غیر این صورت چنین گلی نمی‌خوردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه رافائل سیلوا هر بازی مرتکب اشتباه کرد، زودتر از سایر بازیکنان این تیم حدود دقیقه‌ 60 بیرون آمد، گفت: مدافعان اگر 10 توپ هم بگیرند اما یک اشتباه کنند، خیلی کار سخت می‌شود.

حیدری در خصوص درخشش رضا میرزایی مقابل گل‌گهر توضیح داد: او بازیکن خوبی است. در این فصل هم هر وقت به بازی آمده عملکرد خوبی داشته و کیفیت خوبی دارد. میرزایی می‌تواند بیش‌تر بازی کند. امیدوارم در سایر بازی‌ها هم نه‌تنها میرزایی بلکه همه بازیکنان مثل آرش رضاوند، سعید مهری، محمد محبی و... خوب بازی کنند. واقعا بازیکنان ما امروز عالی بودند و به آنها تبریک می‌گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز