خبرگزاری کار ایران

چاقو دسته خودش را مُی‌برد؟

5 هفته مرگبار برای ساپینتو؛ ائتلاف 1+4 سرخابی‌ها علیه قهرمانی استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۵۲۶

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر برای بقا در کورس قهرمانی از هفته بیست و دوم تا بیست و ششم لیگ برتر باید مقابل 4 مربی استقلالی و یک مربی پرسپولیسی رقابت کند. موضوعی که کار ساپینتو را بسیار سخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر مدافع عنوان قهرمانی است. این تیم در جدول فراز و نشیب زیاد داشته و شاگردان ساپینتو در پایان هفته بیست و دوم با 40 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند. هر چند در مسیر قهرمانی سپاهان و پرسپولیس دو رقیب سر سخت هستند اما انتظار هواداران تلاش برای قهرمانی با کمترین اشتباهات ممکن است.

*برنامه بازی‌ها

آبی‌پوشان تهرانی در 5 هفته پیش‌رو(از هفته بیست و دوم تا بیست و ششم) بازی‌های بسیار سخت و حساسی در پیش دارند که در کنار شرایط جدول از نظر انگیزشی هم برای تیم‌های رقیب اهمیت بالایی برخوردار است: گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن، آلومینیوم اراک و هوادار. 

*4 استقلالی علیه استقلال؛ چاقو دسته خودش را می‌برد؟

4 تیم از 5 تیم پیش‌رو مربیانی روی نیمکت دارند که از گزینه‌های بالقوه هدایت استقلال هستند و مهدی تارتار مربی که در دوران بازی پیراهن پرسپولیس را به تن کردند، همواره انگیزه زیادی مقابل آبی‌پوشان نشان داده است. 5 مربی می‌توانند سرنوشت قهرمانی استقلال را دگرگون کنند.  

*گزینه هدایت تیم ملی و استقلالی سابق

اولین بازی سخت استقلال، امروز مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی است. پرافتخارترین مربی لیگ که نامش برای هدایت تیم ملی هم مطرح و بازگشت به استقلال یکی از گزینه‌هایی مورد علاقه‌اش است. هر چند تیم قلعه‌نویی شانس زیادی برای قهرمانی ندارد اما پیروزی در این مسابقه می‌تواند توانایی او را ثابت کند.

*بازگشت علی منصور به چرخه مربیان

 بعد از آن علیرضا منصوریان که در ابتدای مسیر همکاری با فولاد به هیچ وجه تمایل ندارد، تیمش بازنده باشد. منصوریان هم مانند قلعه‌نویی سابقه بازی و هدایت آبی‌ها را در کارنامه دارد. این سرمربی که از ابتدای فصل تیمی نداشت حالا دوباره به چرخه مربیان لیگ برتر بازگشته و قصد خودنمایی دارد.

*دوباره تارتار و علاقه به پرسپولیس

در هفته بیست و چهارم هم استقلال مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرد. هر چند گاندوها از نظر جدولی و فرار از منطقه سقوط کمی خیال‌شان راحت است؛ اما تقابل تارتار و استقلال همواره توام از انگیزه بوده است. چه بسا که حالا پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد و این سرمربی برای اثبات توانایی‌هایش حتی با یک تساوی می‌تواند به پرسپولیس و سپاهان کمک کند.

*رحمتی و همکاران استقلالی

در هفته بیست و پنجم مجدداً آبی‌ها مقابل شاگردان مربی قرار می‌گیرند که در زمان آجورلو نامش برای هدایت استقلال مطرح بود. اما او ترجیح داد مرحله مرحله مربیگری را ترجیح داد و زمانی به نیمکت آبی‌ها فکر کند که به اصطلاح فوتبالی‌ها «نسوزد». سرمربی که پیش از این پرسپولیس مدعی را در ورزشگاه آزادی متوقف کرده برای تقابل با استقلال هم سرشار از انگیزه است. بیشتر کادر فنی این تیم از مربیانی تشکیل شده که سابقه بازی در استقلال را دارند: محمد نوازی، اشکان نامداری، حنیف عمران زاده. 

*شاگردان ساکت؛ کم ادعا اما دردسرساز

در هفته بیست و ششم شاید کار برای استقلال روی کاغذ آسان باشد اما هوادار الهامی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرسپولیس، با نتیجه یک بر صفر برنده از زمین خارج شد. این تیم اگر روز خوبش باشد می‌تواند برای هر تیمی دردسر ایجاد کند. جایگاه این تیم در جدول طوری است که استرس و فشاری رو بازیکنان این تیم نیست.

در کنار ساکت الهامی، ایمان عالمی و شاهرخ بیانی سابقه کار در استقلال را دارند. الهامی سابقه دستیاری اسطوره فقید آبی‌ها ناصر حجازی و فیروز کریمی را در کارنامه دارد. او برای اثبات توانایی‌هایش در زمینه مربیگری قطعاً می‌تواند کار را برای شاگردان ساپینتو سخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز