خبرگزاری کار ایران

الهامی: از ربیعی عذرخواهی می‌کنم/ گردن ما از مو باریک‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۴۴۷

سرمربی تیم فوتبال هوادار از همتایش در مس رفسنجان عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی بعد از پیروزی هوادار مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید در مورد سوتفاهمی که با محمد ربیعی ایجاد شد صحبت کنم. جمله‌ای را شنیدم که یکی از بچه‌ها گفت با من نبوده است. در لحظه‌ای که اخراج شدم دیگر با بازیکنانم ارتباط نداشتم. وقتی می‌خواستم بیرون بروم ربیعی می‌خواست به من دست بدهد اما من به دلیل همان جمله‌ای که شنیده بودم با او دست ندادم اکنون از او می‌خواهم معذرت‌خواهی کنم.

وی افزود: ربیعی آن جمله را به فرد دیگری گفته بود از مربیان با دانش، جوان و آینده‌دار فوتبال ما است و از ربیعی معذرت می‌خواهم. کارکردش گویای همه چیز است به عنوان برادر بزرگتر شهامت دارم که از ربیعی به خاطر دست ندادن عذرخواهی کنم در رختکن نیز با او صحبت کردم. از داور هم به دلیل قضاوت خیلی خوبش تشکر می‌کنم اما از روح‌الله شریفی نیز معذرت می‌خواهم جمله‌ای که شینیدم همه چیز را به هم ریخت وقتی با داور صحبت کردم گزارش خود را داده بود هیچ مشکلی نیست گردن ما از مو باریک‌تر است اولین بار بود که در طول فصل چنین کاری انجام دادم. خودم شرمنده شدم. در ابتدای فصل به خودم قول دادم اخراج نشوم اما همه چیز دست به دست هم داد. واقعاً فشار هم روی من وجود داشت. خیلی سخت است در آن شرایط خودت را نگه دارید.

الهامی عنوان کرد: همین الان هم اعتقاد دارم روی فریبرز گرامی قبل از اخراج شدن این بازیکن خطا شد. اکنون نیز بر این موضوع واقف هستم زیرا خودم صحنه را دیدم. با این وجود باز هم به داوری خسته نباشید می‌گویم. در سایر صحنه‌ها شریفی و کمک‌‌هایش و داور چهارم فوق‌العاده قضاوت کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز