خبرگزاری کار ایران

الهامی: نیمه اول از پرسپولیس برتر بودیم/ این برد را به پورقاز تقدیم می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۳۰۷

سرمربی تیم فوتبال هوادار معتقد است تیمش در نیمه اول شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشته است.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هرچیز بابت غیبتم در نشست خبری دیروز عذرخواهی می‌کنم.  همزمان با نشست خبری تمرین در هتل داشتیم. امیدوارم در این سرما به فکر عزیزان زلزله زده باشیم. قبل از هر چیز باید از داور و گروهش تشکر کنم فوق العاده این بازی سخت را سوت زدند و خوب بازی را مدیریت کردند و به نحو احسن موفق از این بازی خارج شدند.

وی افزود: اگر بخواهم در مورد بازی صحبت کنم، نیمه اول کاملا برتر از پرسپولیس بودیم. شرایط فوتبالی مان را شما دیدید هیچ تیمی به اندازه مثل نیمه اول ما مقابل پرسپولیس بازی نکرده است. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی مقابل این تیم سخت است و این تیم در بهترین شرایطش بود و بعد از برد نفت آبادان آمده بود که با تفاضل گل ما را شکست بدهد از تیم خوب پرسپولیس نباید گذشت ولی ما تیم برتر میدان بودیم.

ساکت الهامی عنوان کرد: هیچ تیمی در 5-6 سال گذشته مثل اول نیمه ما مقابل پرسپولیس  بازی نکرده است. پرسپولیس  برنامه‌اش این بود که با تفاضل گل ما را شکست بدهد اما به این هدفش نرسید. ما تیم برتر میدان بودیم. در نیمه دوم پرسپولیس سیستمش را عوض کرد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم تیم هوادار به جایگاهی رسیده است که تیمی مثل پرسپولیس به خاطر هوادار سیستم عوض می‌کند. این مهم‌ترین دستاوردی است که از این بازی دارند. روز اولی که سرمربی این تیم شدم شاید همه فکر می‌کردند ما برای سقوط نکردن بجنگیم اما اکنون تیم قابل احترام و با شخصیت بالا هستیم. این برایم مایه خوشحالی است که بازیکنانی اینچنینی دارم. دست تک‌تک بازیکنانم را می‌بوسم. فوتبال خوب و با برنامه  بازی کردیم و ان‌شاءالله در ادامه راه  هم بتوانیم موفق شویم. در ادامه راه هم برای پرسپولیس  آرزوی موفقیت می‌کنم. 

ساکت در پاسخ به سؤال  مبنی براینکه هوادار امروز پرسپولیس را شکست داد و کری ریزی که بین شما و کادر فنی تراکتور وجود داشت، این نتیجه حقانیت شما را ثابت می‌کند، عنوان کرد: خمز از مربیان خوبی است که به کشور ما آمده نمونه‌اش بازی خوب این تیم در هفته گذشته مقابل ما را دیدید اما الحق و الانصاف شرایط ما برای بردن تراکتور خیلی بهتر از پرسپولیس بود.به پرسپولیس در دقیقه‌ای گل زدیم که خیلی لطف خدا شامل حال‌مان شد. نمی‌توانم این بازی را با تراکتور مقایسه کنم. در آن بازی بسیار برتر از تراکتور بودیم ولی برای‌شان احترام قائل هستم. ولی امروز بازی می‌توانست حتی مساوی هم شود این تقابل دو تیم بود. پرسپولیس فوتبال همیشگی‌اش را بازی کرد و خیلی هم خوب بازی کرد. یک ربع 20 دقیقه روی دروازه ما خیلی فشار آورد نه برای اینکه حالا برنده شده‌ایم به‌به‌ و چه‌چه بگویم. نوع فوتبال پرسپولیس فوتبالی بود که ما می‌خواستیم آنها بازی کنند و این نشأت گرفته از کار خوب بازیکنان ما بود.

وی افزود: باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم و این برد را به همه خانواده باشگاه هوادار و تک‌تک اعضا تقدیم می‌کنم. 

سرمربی هوادار در مورد داوری مسابقه عنوان کرد: داوری خیلی خوب بود، بازی سنگینی بود. دو تیم بازی پرفشاری را بازی می‌کردند. امکان دارد جایی هم ما از کوره در برویم زیرا ما هم در فشار بودیم و عکس‌العملی نشان بدهیم که شرایط خوب نباشد. داوری در بازی امروز فقط یک صحنه داشت که باید فیلم آن را ببینم. چون اکرمی ندید و به داور چهارم گفتم که باید کمکش می‌کردی.

ساکت گفت: باید یک تبریک هم به پورقاز بگویم و این برد را به او تقدیم می‌کنیم. روزهای سختی را می‌گذراند عزت بداند که ما در کنارش هستیم. امروز بازیکنان برای عزت پورقاز جان دادند. او همیشه برای ما عزیز است و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همسرش دارم. ان‌شاءالله هرچه زودتر به جمع ما اضافه شود. 

وی در مورد بیانیه باشگاه هوادار در مورد داوری‌ها گفت: من نمی‌دانستم و در رختکن این مسئله را فهمیدم و گفتم جریان چیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز