خبرگزاری کار ایران

بیانیه باشگاه والیبال هراز آمل بعد از بازی جنجالی مقابل پیکان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۸۷

باشگاه هراز آمل هم به اتفاقات عجیب نیمه نهایی لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، باشگاه لبنیات هراز آمل در اطلاعیه ای با اشاره به جوسازی های قبل بازی نیمه نهایی برابر پیکان تهران که به محرومیت امیرحسین توخته، یکی از یاران کلیدی تیم هراز آمل درست ۲۴ ساعت پیش از بازی نیمه نهایی منجر شد و همچنین حواشی ادامه دار حین بازی و پس از بازی دور برگشت، اعلام کرد: قطعا این جریانات حاشیه ساز هدفی جز برهم زدن نظم و انسجام تیم هراز آمل ندارد، تیمی که در طول فصل ۱۴۰۱ با شایستگی ۱۹ هفته صدرنشین بوده و اینک نیز قدرتمندانه به فینال لیگ برتر راه یافته است، اما بی تردید کادر فنی حرفه ای و بازیکنان باانگیزه لبنیات هراز آمل اسیر این حواشی نخواهند شد و تمام تمرکز خود را به فینال لیگ برتر که عصر روز سه شنبه ۱۶ اسفندماه برگزار می شود، معطوف خواهند کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در مورد اتفاقات پیش آمده در جریان بازی برگشت نیمه نهایی فیلم ها و عکس های داخل زمین و بیرون زمبن بخصوص در جایگاه خبرنگاران خود گویای همه چیز است. ضمنا در این اتفاق هیچ احدی به نژاد و زبان کسی توهین نداشته و در واقع چنین فرافکنی و مغلطه ای بیشتر فرار رو به جلوست. مدعیان اگر سند در این خصوص دارند، حتما ارائه دهند. آنهایی که در سالن بودند شاهد بودند که حواشی بوجود آمده با توهین طرفداران کم سن و سال تیم مقابل به سرمربی تیم لبنیات هراز آمل آغاز شد.

البته که این بداخلاقی ها مسبوق به سابقه است و هنوز سیلی زدن به خبرنگار و فیلمبردار برنامه ۱+۵ سیما در جریان یکی از بازیهای سال گذشته  از ذهن دوستداران والیبال پاک نشده است!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز