خبرگزاری کار ایران

قرا: اینگونه رفتارها از بازیکن ملی‌پوش قشنگ نیست/ نتیجه می‌توانست برعکس شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۷۹

کاپیتان تیم والیبال لبنیات هراز آمل نسبت به رفتار لیبروی ملی پوش پیکان و درگیری با تماشاگران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان امروز (جمعه 12 اسفند) با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار دور برگشت تیم لبنیات هراز آمل به مصاف پیکان رفت و سه بر یک حریف را شکست داد تا با دو برد متوالی مقابل این تیم به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر معرفی شود.

رضا قرا کاپیتان تیم لبنیات هراز آمل پس از پیروزی برابر حریف اظهار کرد: مسابقه همیشه برد و باخت دارد و ممکن بود نتیجه مسابقه امروز برعکس شود اما بازیکنان ما خوب بازی کردند و توانستیم مسابقه را برده و به فینال راه یابیم.

وی ادامه داد: در انتهای مسابقه اتفاقاتی رخ داد که قشنگ نیست. چه تماشاگران پیکان چه لبنیات هراز همگی مردم ایران و عاشق والیبال هستند و این حرکت‌ها قشنگ نیست. اینگونه رفتارها از بازیکن ملی‌پوش قشنگ نیست و امیدوارم دیگر چنین حاشیه‌ها و برخوردهایی ایجاد نشود.

قرا در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان لبنیات حرکتی انجام ندادند و واکنش بازیکنان پیکان و لیبروی آن‌ها بود. ما به سمت جایگاه تماشاگران حریف نرفتیم. نباید به سمت سکوهای تماشاگران لبنیات هراز آمل می‌رفتند و از جوانی که تازه ابتدای راهش است، این رفتار قشنگ نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز